|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() IPL-apparat for hårfjerning til hjemmebrukJeg vurderer å kjøpe en slik, og lurer på om noen av dere har slike apparater og har gjort dere noen erfaringer? Bør man være skeptisk, eller er holdningen rett og slett "go for it"? Jeg tenker hovedsakelig ansikt - hake, inn, overleppe - men også ben hvis det skullevise seg å fungere greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: IPL-apparat for hårfjerning til hjemmebrukJeg har denne, men ga opp, jeg syntes det var så vanvittig kjedelig at det ikke var verdt det. Man må behandle en gang i uka i rundt 12 uker, og da må man uansett barbere aktuelle områder først, siden man behandler hårsekkene, men ikke skal svi hår. Jeg syntes også lyset var ubehagelig, sjøl om man ikke ser rett på det. Jeg brukte min et halvt års tid på legger og armhuler og blei aldri hårfri, det bare vokste saktere, så jeg kunne gå lenger mellom hver barbering. For min del er det like greit å dra kjapt over med en høvel i dusjen. Mulig det er verdt det til bruk i ansiktet.
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: IPL-apparat for hårfjerning til hjemmebrukSøsteren min har og er veldig fornøyd. Har inntrykk av at det varierer litt hvor bra det fungerer.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: IPL-apparat for hårfjerning til hjemmebrukJeg er ganske godt fornøyd. Synes det har funket godt under armer, på leggene og bikinilinjen. Har ikke blitt kvitt hårene, men det har blitt veldig mye mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: IPL-apparat for hårfjerning til hjemmebrukTakk for svar, dere. Gjør det vondt? I salong opplevde jeg det som små stikk når lyset «traff» hårene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: IPL-apparat for hårfjerning til hjemmebrukJeg kjenner det, men synes ikke det gjør vondt. Og jeg bruker høyeste setting.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: IPL-apparat for hårfjerning til hjemmebrukPå min er det vel 5 levels, jeg bruker høyeste på beina men ikke under armene. Man prøver seg frem til noe som kjennes akseptabelt.
![]() |
|
|