|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Jeg ville kjøpt et overmadrass laken. Som dette: https://www.hoie.no/product/skumring...-P-70006373_no |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Har lignende seng og har testet sånn konvoluttlaken som det linkes til her. Det jeg fant ut er at jeg må åpne glidelåsen på sengen for å få på lakenet. Og glidelåsen går da ikke an å lukke med lakenet på. Funker likevel da, men litt irriterende siden lakenet var ganske dyrt og jeg egentlig helst ville hatt et annet da jeg oppdaget dette.
![]() |
#5 |
Øyboer
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Glidelåsen på sengen? Er overmadrassen festet til mellommadrassen? Vår er løs og da er overmadrasslaken det aller beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Svane har jo laken som passer til den type seng. Det er kanskje det beste.
![]() |
#7 |
Glad
|
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?
Ja på vår seng og ser likedan ut på den som var snakk om her. Første lakenet jeg kjøpte sammen med senga fungerte bedre, det var på Møbelringen. Men ikke så stramt som ønskelig da.
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Takk for svar! Vi har ikke festet overmadrassen til madrassen, men tenkt at det kanskje er meningen ...
![]() |
#9 |
Øyboer
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Bare sengetøy som er det beste vi har. Vi har et kjølelakem fra jysk som sitter helt perfekt på ene sengen. Vi har 220 seng så der må vi handle på bohus for å få riktig. Sitter ikke helt stramt men godt nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Takk for svar! Vi har også hatt flere sengesett fra Høie opp igjennom. Litt vekslende erfaring.
![]() |
|
|