|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Jeg begynte på en rant, men skal besinne meg. Jeg tror jeg skal stemme MDG i år igjen. Klima og miljø er fremdeles viktigst.
![]() |
#42 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva stemmer du nå?
For meg ligger det en enorm forskjell i å i si at man ikke respekterer andre menneskers valg, og at man ikke respekterer andre mennensker. Selv om det er en liten forskjell i formuleringen har den stor betydning for meg, så jeg reagerte også på det første innlegget ditt. Polarisering og hat oppstår når man slutter å respektere andre mennesker. Konstruktive debatter oppstår når man respekterer mennesker, men er uenig i meningene deres.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-07-25 kl 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Jeg skal stemme, men vingler som vanlig på venstresida. Jeg har ikke så veldig sans for førstekandidatene for de aktuelle partiene i fylket, uten at det nødvendigvis er avgjørende.
![]() |
#44 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Vi har alltid markert valgdagen. Helt fra ungene var ganske små. Og på kvelden lager vi comfort food og ser på valgsending. Demokratiet må verdsettes.
![]() |
![]() |
#45 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Haha, det siste der minner meg om da sønnen var student, og jeg så på Facebook at han "skal" på arrangement med FpU på universitetet. Jeg spurte han om det, og han bare "gratis pizza! Skal bare spise, ikke stemme på dem". |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Jeg aner ikke hva gutta mine stemmer, og jeg og mannen er langt fra hverandre når det gjelder parti. Vi fant tidlig ut i forholdet vårt at vi ikke kunne snakke politikk. Vi er ikke spesielt uenige egentlig, men han stemmer nesten motsatt av meg likevel. Men noen ganger har vi stemt det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Jeg skal selvsagt stemme! Tipper jeg kommer til å stemme det samme som jeg pleier, selv om det er flere saker jeg er uenig med dem i. De har heller ikke nådd helt opp på noen av valgomatene jeg har tatt. Pleier alltid forhåndsstemme, rett og slett fordi jeg er så redd for at jeg av en eller annen grunn ikke skal få anledning til å stemme på selve valgdagen. I år er jeg imidlertid såpass i tvil at jeg nok kommer til å vente.
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Skal selvsagt stemme. Og i samme retning som tidligere. Blir Rødt eller SV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Jeg skal stemme, for første gang! Så det blir fint, men hvem er vanskelig. Får Venstre og MDG på topp, men jeg vil jo at stemmen skal telle og disse er ganske små. Så tipper det blir ap, eller en av de to.
![]() |
#50 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Eg har aldri vore så usikker som eg er i år. Eg er medlem i SV og har stemt SV sidan 2001, med eit strategisk unntak då eg stemde Rødt for å få Moxnes inn på tinget. Gjennom mitt voksne liv har SV vore partiet mitt, sjølv om eg har vore ueinig i EU-spørsmålet. Det har likevel ikkje vore stort og viktig nok for meg.
![]() |
![]() |
#51 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Jeg skal stemme, og er også på valg, dog ikke så høyt oppe at jeg risikerer å få meg fancy stortingsleilighet med butler, eller noe. -Er bare vakkert listefyll, og gjør mitt beste for å bidra i valgkampen, til tross for at jeg ikke er en sånn frampå person som kaster seg over folk med iver og overbevisningstørst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?
Enig!
![]() |
![]() |
#53 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Jeg skal stemme, men har ikke bestemt meg for hvilket parti. Vet bare at det ikke blir FRP, H eller KRF.
![]() |
#55 |
|
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Skal stemme. Er medlem i et parti godt på venstresiden og stemmer på det.
![]() |
#56 |
søt
![]() Sv: Hva stemmer du nå?Fikk venstre på topp på NRK sin valgomat, og pensjonist-partiet på andreplassen
![]() |
|
|