|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Hadde fint kunnet sitte på. Men foretrekker bil. Både pga komfort og sikkerhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg har prøvd én gang (det var en komponent i utdrikningslaget mitt), med full anledning til å diktere fart osv., men jeg syntes det var griseskummelt og gjør det aldri igjen.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg satt litt på med mannen når vi var i 20-årene, da hadde jeg utstyr. Men det er rett og slett ikke noe for meg. Jeg synes det er skummelt og slitsomt å sitte på. Nå er det minsten som har motorsykkel, og mannen låner den noen ganger. Men den egner seg ikke så bra til å ha noen på. Det går fint for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
can-jur
|
![]() Sv: Motorsykkel - ville du sittet på?Jeg kunne sikkert sittet på om det var mannen som kjørte. Men helt uaktuelt å sitte på med noen andre.
![]() |
![]() |
|
|