|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Treningsprogram - hvordan får jeg satt opp det?Det viktigste er kanskje å få inn teknikken på basic-øvelsene som for eksempel knebøy og markløft. De kan jo oppleves som litt skumle for knær og rygg. Det finnes gode instruksjoner/videoer på det meste. Og mange program man kan følge.
|
|
|
#22 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treningsprogram - hvordan får jeg satt opp det?Jeg reagerer også litt på det at senteret har pt men ikke kan sette opp øvelser å gå igjennom det med en kunde uten å forplikte seg til flere pt timer. De fleste senter jeg har trent på har hatt det tilbudet, og jeg har også kunne bruke det flere ganger feks om jeg har hatt lengere fravær og skal igang igjen eller må ha en endring. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Sv: Treningsprogram - hvordan får jeg satt opp det?Ja, det er jo en super måte for en pt å vise seg fram? Time for å sette opp et program. Jo bedre man gjør det, jo større sjanse for at jeg velger deg dersom jeg senere skal kjøpe noen timer.
|
|
|
#24 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Treningsprogram - hvordan får jeg satt opp det?Det er vel slik de tjener penger - lav pris for de som ordner alt selv, og desto dyrere med en gang man ønsker hjelp til noe.
|
|
|
#25 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Treningsprogram - hvordan får jeg satt opp det?Har du helseforsikring jobb? Jeg starter med 5 timer PT/fysioterapaut nå for trening rygg. 250,- pr time, har ryggsmerter og MR.
|
|
|
|
#26 |
|
nju nja njo
|
Sv: Treningsprogram - hvordan får jeg satt opp det?Er du ikke fornøyd med ChatGPT altså? Min erfaring er at du kan være dønn ærlig med hvordan formen er og hva du ønsker å oppnå, du får detaljerte programmer, du kan få linker til youtube-videoer, og du får til og med heiarop og tilbakemeldinger hvis du skriver referat fra en økt. Men man må gi den ganske spesifikke promt på hva man ønsker.
|
|
|
#27 |
|
Klar
|
Sv: Treningsprogram - hvordan får jeg satt opp det?
Ja, jeg syns det er veldig rart at de reklamerer med gratis PT-time, og så kan man ikke brukes hvis man ikke kjøper en pakke med timer. Jeg syns det var så rart at jeg klaget. Uten at det hjalp. PT'ene på senteret er selvstendig næringsdrivende, så de får tydeligvis ikke betalt for disse gratistimene. Dårlig opplegg.
Ja, jeg har det, og det er den jeg skal teste nå. Håper jeg har igjen noen timer på årskvota, denne høsten har gått hardt ut over nakke og rygg.
Jeg kunne sikkert jobbet videre med chatGPT, for øvelsene den foreslo så greie nok ut. Men jeg får nok mer utbytte av den når jeg har kommet ordentlig i gang. Jeg har nemlig en del svake småmuskler som må ivaretas. Hvis jeg dundrer på og trener tung styrke med en gang (btdt), så blir det bare enda mer skjev belastning. |
|
|
|
![]() |
|
|