|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Jeg bestilte 2m grønn bevernylon og fargegjengivelsen var ganske dårlig så når stoffet ankom var det ikke helt sånn jeg så for meg.
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Her er et utvalg jakker fra min mønstersamling - men NB! jeg har ikke sydd dem ennå! Sist redigert av Shun : 25-01-26 kl 14:34. Årsak: rettet opp feilstaving |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Kan hende du også har nok stoff til |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Takk for lenker! Det er noe sånt jeg kan tenke meg ja, en kort arbeidsjakke. De lange tror jeg blir for mye grønt.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Jeg ville sydd en Jenny-jakke fra Fæbrik. Jeg har flere versjoner av den.
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Godt tips, ja! Jeg har lånt flere mønsterbøker før, men tenkte ikke på det nå. Så takk for påminnelse. Jeg tror kanskje Jenny-jakka er penere i et mykere stoff, med den knytingen nederst?
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Jeg har sydd Jenny- jakke i denim og (leopardmønstret) fleece. Jeg har laget to hemper til beltet og festet dem i siden, og da har det fungert greit.
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?
Jeg vet! Det var et anfall av nostalgi som fikk meg til å kjøpe det, tror jeg. Hadde glemt at det er mega-shiny.
Smart løsning. Bevernylon er mye stivere enn denim, det blir sikkert mykere etterhvert, men ikke som denim.
|
|
|
#10 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Så gøy, har ingen tips til mønster men sitter her med knallgul bevernylon selv, og det ber jo om å bli en blazer-lignende jakke egentlig.
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Knallgul er litt kulere enn Felleskjøpet!
|
|
|
#12 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva skal ieg sy av Felleskjøpet-grønn bevernylon?Oh, en clutchvariant av grønn bevernylon er gøy!
|
![]() |
|
|