|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Kasia skrev i diskusjonen om det var sjokkerende erklære at man ikke drikker:
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker ikke å være full, men en bitteliten vinrus, sånn litt lattermild og susete i hodet er da bare deilig. Av og til - i festlig lag. |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg kan like settingen rundt det å drikke, altså å kose seg med gode venner i lystig lag. Jeg kan sette pris på å bli brisen (det blir jeg veldig fort), men misliker å bli full. Kontrollfreaken i meg tilter på et tidspunkt. Jeg drikker aldri alene og nesten aldri hvis det ikke er en dedikert anledning (mannen og jeg glemmer f.eks å dele en flaske vin o.l).
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg elsker den rusen som kommer av to-tre glass vin eller en halvliter eller to. Eller et glass sprudle, gjerne noe deilig og dyrt.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg nyter følelsen av å "slippe kontrollen" litt innimellom. Og jeg liker at andre blir like skravlete som meg.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker også alkohol, følelsen av å være litt brisen og ansvarsløs og jeg liker alkoholholdige selskaper, gjerne sånne som varer til uti de små timer. Jeg er definitivt ikke typen som har det like moro på fest i edru tilstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jo, jeg er helt der Kaisa er.
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å bli "fløyelsbrisen", men ikke mer. Har stort sett en veldig innebygd grense der, selv om det kan skje feilberegninger eller at la humle suse-feelingen slår inn så det blir litt mer enn planlagt. Jeg tåler ganske lite, så jeg drikker aldri store mengder. Sist redigert av Filifjonka : 09-09-10 kl 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Følelsen etter et par glass er kjempefin, for min del er det bare at den ikke er verdt 2 (!) dagers hangover som stopper meg. Medisiner er noe drit.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg varierer. Noen ganger skulle jeg virkelig ønske jeg kunne kose meg med rødvinen uten å merke noen rus av den. Andre ganger synes jeg rødvinsdøs er veldig ok. Dritings er ikke noe gøy. Min grense mellom "morsom" og "trenger å kaste opp" er ca to slurker vin, så jeg må safe så jeg er godt under den. |
![]() |
![]() |
#11 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er på linje med resultatene fra forskningen, 0,6 er perfekt promille for meg. Akkurat passe fløyelsbrisen.
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker godt å bli småbrisen, det funker ofte best når det ikke var planlagt. Nå drikker jeg såpass sjelden, og har råd til å tylle i meg uante mengder alkohol, sånn at det lettere blir litt for mye for fort. Men det skjer maks et par ganger i året.
![]() |
#14 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er ikke særlig begeistra for verken alkohol- eller cannabisrusen, men tror kanskje en mer sentralstimulerende rus hadde vært mer i min gate. Hadde gjerne forsøkt å tygge noen cocablader hvis jeg hadde vært på tur i S-Amerika. Nå virker jo ikke alkoholrus sløvende på meg etter et beskjedent inntak, men jeg hater virkelig ting som gjør meg trøtt og sløv. Inkludert tung/feit mat som komle, kjøtt i brun saus, ertesuppe etc. Og jeg er virkelig avslappa og fnisete nok uten alkohol. Tro meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg synes det er deilig å være "fløyelsbrisen", som du kalte det. Fredager synes jeg det ofte er enormt deilig å synke ned i sofaen med rødvin og bli døsig og slapp og sigen.
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Her er jeg også.
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?"I min ungdom" likte jeg godt følelsen etter et par glass, men det er ikke noe jeg savner.
![]() |
![]() |
#19 |
villende
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg blir skikkelig fyllesjuk hvis jeg drikker bare litt for mye (og det er lenge før jeg blir full), og siden jeg føler at jeg har vært nok kvalm for et helt liv etter syv måneders svangerskapskvalme med minste, så foretrekker jeg å holde meg på "light buzz"-stadiet (er det det som kalles "fløyelsbrisen"?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg drikker vel meg både full og brisen jeg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|