|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Seng å anbefale?Vi har en svane kontinentalseng som må byttes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seng å anbefale?Venter i spenning på denne her ... vi trenger også ny seng, og det er ALTFOR stort utvalg. Kommer til å ta måneder å velge.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Seng å anbefale?Vi har en fra Living. Jeg husker ikke hva den heter, men den var ikke dyr. Jeg tror det er et merke som bare Living selger? Den er faktisk bedre og har holdt seg bedre enn mine foreldres svindyre seng.
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Seng å anbefale?Ja, det er nettopp det; Jeg har inntrykk av at det ikke alltid er prisen som avgjør kvalitet og komfort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Seng å anbefale?Vi har Jensen continentalseng, kjøpte den på Skeidar for ett og et halvt år siden. Betalte vel rundt 13 000 kroner for en 180-seng. Husker ikke helt prisen, men det var ihvertfall mellom 10 000 og 15 000 kroner. Det var ikke den rimeligste varianten til Jensen, men ikke toppmodellen heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|