|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spin-off fra kuskinntrådenVi har ei nesten helt svart ku som jeg lurer på om skal få bli golvteppe når hun er ferdig med jobben sin her på denne siden av de evige beitemarker.
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenEn egen spinnoff
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenHelt OK, men jeg er sikkert preget av å ha vokst opp med å gjette hvilke av småkjeene vi lekte med om våren som var i kjøttkakene vi spiste på høsten.
![]() |
#7 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenTja. Jeg skulle si at det er helt problemfritt, men jeg vil ikke akkurat sy katta om til en stola når han dør, så svaret hadde kanskje vært et annen om jeg hadde kjent ei ku?
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenDet er helt problemfritt, men jeg synes ikke kuskinn i interiør er noe fint. Men det er det svært mange som er uenige med meg i.
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntråden"Tenk på hvilket dyr som har blitt flådd for at du skulle få det teppet!"
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenPersonlig er jeg ikke så veldig glad i kuskinn som en del av interiøret, men det er først og fremst fordi jeg synes det er ekkelt å gå på. Hvis jeg derimot først skulle hatt et skinn, hadde jeg syntes det var kjempekult å bruke skinnet etter en ku jeg visste navnet på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenBabyen ligger på lammeskinn. Kua blir til teppe. Grisen blir til pølser. Sauen endar som julemiddag. That´s life.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntråden
Har det vært moderne???
![]() |
#14 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntråden
Eg vil tru det var tidleg på 80-talet. Besteforeldrene mine hadde både orange, gul, turkis og rød. Sprekt.
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenDet er vel greit, det? Kua blir jo ikke noe mer levende av at du ikke har skinnet på gulvet, og gjenbruk er jo fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenHelt greit.Jeg har hatt kaninskinn på veggen jeg, etter den mest aggressive kanina jeg noengang har hatt.
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenJeg har to kyr på gulvet, aner ikke hva de het før de havnet der dog. Ikke helt sikker på om de blir med til Norge. De gjør seg fint på gulvet som har store fliser, men jeg vet ikke om de vil gjøre seg like bra på parkett.
![]() |
#18 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenKuskinn er fint og har man kjent kua, så er det ikke noe galt i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenVi har saueskinn som mannen har slaktet (vel, han slaktet ikke skinnet akkurat da, men) og ku hadde vel blitt det samme. Å ta vare på skinnet er det samme som å ta vare på kjøttet og det andre vi får far dyra. Katter, hunder og andre kjæledyr blir noe annet.
![]() |
![]() |
#20 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spin-off fra kuskinntrådenSvart kuskinn hørtes faktisk litt fin ut, synes jeg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|