Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pris på oppussing av kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-11, 17:37   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pris på oppussing av kjøkken

Jeg er skikkelig lei kjøkkenet mitt, og en runde maling og flikking holder ikke. Nei, jeg må ha nytt skal jeg bli fornøyd.

* Kjøkkenet er på ca 15-18 kvm, og helt normalt på alle måter vil jeg si.
* Skal jeg ha nytt, så vil ha vasken og oppvaskmaskinen på samme sted som nå, så ingen rør trenger flyttes.
* Jeg vil måtte sparkle/bytte panel på vegger, samt legge nytt gulv. Kjøkkenet kan fint være Ikea (feks Faktum Lidingø) , eller noe i den dur, og jeg satser på å få hjelp av broren og faren min til å montere.

Har noen et realistisk forslag til pris på noe sånt? Bare et grovt overslag.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 18:21   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pris på oppussing av kjøkken

Jeg tegnet ett kjøkken på IKEA for noen uker siden, lidingø faktisk. Vårt kjøkken er på 17 kvm, innredning på halvparten, det ble drøye 34.000,- eks hvitevarer, men inkl eik benkplate og vask m/amatur. Nye plater på veggen er ca 199,- pr kvm (arbor 6 mm ferdigmalt) gulv varierer jo fra 200,- pr kvm til 900,- pr kvm.

Gammel 28-04-11, 18:50   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha. Jeg har tegnet kjøkkenet med Archicad, men det er sikkert lurere å gjøre det på Ikeasiden. Skal teste ut det! Tror nok mitt kjøkken vil ligge på omtrent det samme som ditt.

Gammel 28-04-11, 20:41   #4
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Om man ikke er flink til å pusse og olje, vil jeg avbefale ubehandlet trebenkeplate. Lidingö er fint, lurer på det kjøkkenet jeg også.

Gammel 28-04-11, 21:29   #5
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vårt kom på 100 lapper ganske nøyaktig. Men da byttet vi alt og fikk helt nye hvitevarer. Kjøkkenet er 15 kvm og gubben fikk viljen sin på benkeplaten. Stein som alene kom på 25 lapper så du kan får det rimligere altså. VI har hvitt abstrakt fra Ikea.

Gammel 29-04-11, 00:08   #6
Joika
Pauset

Standard

Jeg har testet planleggeren på Ikea, og Lidingø utgår. Jeg likte ikke profileringen likevel. Jeg skal ha dobbelt høyskap og høyt kjøleskap ved siden av hverandre, og da stemte ikke "rutingen" på profileringen. Teit, er det ikke?

Så går såfall for de glatte blanke hvite dørene. Ja, jeg går for dem i drømmeland, that is.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.