Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tusen takk, kokosbolle!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 11:02   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk, kokosbolle!

Takket være alle tråder om snekring, klarte jeg å karre kroppen opp av sofaen og henge opp bildelist, en stang til kjoler og lamper på jentenes rom. Mindre rot i stua, mer orden på soverommet, forhåpentligvis lykkelige jenter i ettermiddag (minn meg bare på å fikse en skjøteledning og pærer før jeg henter dem). Win-win-win!

Kanskje en liten sak, men jeg har ligget rett ut i tre uker og ikke gjort annet enn å sove. Jeg er lei av å være syk, jeg er tom etter separasjon og jeg har bestemt meg for å slutte å bry meg om at alle som lover å hjelpe meg glimrer med sitt fravær. Så takk for hjelpen, kokosbolle!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.