|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tradisjonell figur
|
![]() Fisker du?Jeg eeeeelsker å fiske! Fra land i sjøen
![]() |
#2 |
Einsam
|
![]() Sv: Fisker du?Jeg tar med ungene på fisking titt og ofte. Guttungen er helfrelst, mens vesla leker like mye med alt hun finner i grunnen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fisker du?Poden og jeg er relativt jevnlig på fisketur, men kan ingenting om det å fiske.
![]() |
#4 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fisker du?Jeg elsker å fiske! Vi fisker mest fra båt når vi er på hytta, og har vårt eget lille torskested. Høvdingen setter garn også, men det er kicket du får i det øyeblikket det napper som får pulsen opp hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fisker du?Jeg liker konseptet å fiske. Dessverre klarer jeg ikke å drepe fiskene jeg får, så vi har måttet slutte med den aktiviteten. Vi har en liten båt på et tjern ved hytta, og ungene synes det erveldig gøy, så oppgaven nå er å få mannen interessert nok til å ta dem med.
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Fisker du?Tja. Jeg liker å fiske, men jeg liker ikke å få fisk (samme grunn som Tjorven). Egentlig liker jeg best å fiske når det ikke biter. Men det må være i sjøen, enten fra brygge eller båt. Jeg gidder ikke ferskvannsfiske, det lukter helt feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trenger lading
|
![]() Sv: Fisker du?Skulle gjerne gjort det, men kan egentlig ikke.
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
![]() |
![]() Sv: Fisker du?Jeg liker å fiske, det samme gjør ungene. Vi har flere båter vi kan låne av kjente og det er koselig å komme seg ut i fjorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Fisker du?Å fiske uhøytidlig etter krabber med ungene fra bryggekanten er bare SOMMER
![]() |
#10 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Fisker du?Vi fisker fra båt, med stang eller jukse når vi er nordpå. I år fikk jeg min andre skikkelige storsei, kjempegøy! Gutta fikk bra med både torsk, sei og hyse de også. Fiskeslaktingen har mannen og ungene stått for til nå, men jeg skal vel lære meg den biten også. Det er bare ikke noe jeg gleder meg til. Vi fikk i hvert fall med oss et lass med kjempegode hjemmelagde fiskekaker, gratenger, saltfisk og filet. Stangfiske fra land har jeg ikke tålmodighet til, men det hender gutta fisker litt når vi er på hytta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nøttelitens medhjelper
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fisker du?Fiske er kanongøy syns eg
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Fisker du?På forrige fisketur fikk jeg en fisk som var det styggeste jeg noen gang har sett. Den var ganske liten, med skikkelig utstående øyne, langt skjegg og hoggtenner ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nøttelitens medhjelper
![]() Sv: Fisker du?
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Fisker du?Absolutt ikke, jeg er veganer. Men før jeg ble det klarte jeg aldri å fiske heller, syntes alltid så synd på fisken at jeg stod og grein mens andre fisket. Til min (sportsfisker) morfars store fortvilelse.
![]() |
#15 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Fisker du?Jeg elsker å fiske, men fiskemulighetene våre er veldig begrenset her... men når/hvis vi flytter til neste år, så blir det forhåpentligvis bedre.
![]() |
#16 |
Nøttelitens medhjelper
![]() Sv: Fisker du?
Absolutt ett høydepunkt det der ja
![]() |
#19 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Fisker du?Fisking er rekreasjon for kropp og sjel for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Fisker du?Jeg elsker å fiske. Da aller helst på et stille vann oppi marka, med andersdupp og mark. Det er rekreasjon for kropp og sjel! Liker også å fiske fra land i sjøen, da helst makrell som er veldig artig å få på kroken. Makrellen spiser jeg ikke, men den er sabla godt agn for å fiske annen spiselig fisk!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|