|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Er du en Finn.no-drømmer?Jeg har inntrykk av at det er en del som titter en del på eiendomssidene på Finn.no, bare fordi, og det er en lettelse, for det gjør jeg også.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg er også sånn.
![]() |
#5 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Nja, jeg har satt opp autosøk på hus fra området vi bor i. Ikke store stedet, så ikke så mange boligene, men det er for å følge med på priser og hvor kort/lang tid de bruker på å selge. Og jeg har autosøk på den blokka vi bodd i i Oslo, for å se når den første leiligheten vi solgte der kommer for salg igjen. Vet det er gjort store endringer der, og er nysgjerrig på å se. Turte jo aldri å spørre om å få se, selv om vi på det tidspunktet bare hadde flyttet til en større leilighet i sammen blokka.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg ser der og mest fordi jeg er så dårlig på å se muligheter og trenger ideèr.
![]() |
#9 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Åjada. Faren er at 'leilighet på Frogner når barna blir store' plutselig rykker fremover i tidslinjen.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Ja, det gjør jeg, gjerne et par ganger i uken både her og der. Kikker for å se hva som finnes og for å få tips til innredning osv.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Eg er innom Finn eiendom daglig, sjølv om vi ikkje har flytteplanar. Favorittsysselen er å søke på Bergen og sortere på pris slik at eg kan ta ein titt inne i dei dyraste husa :-)
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg pleier å sjekke hva som blir lagt ut i nærområdet (fordi jeg gjerne skulle sett at noen av gamlingene i nabolaget solgte til barnefamilier), men ellers ikke. Jeg vil ikke bo noe annet sted, jeg, og ikke vil jeg ha hytte heller da vi har 3-4 stykker vi kan låne gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg sjekker prisutviklingen på hyttene der vi har hytte. Sånn i tilfelle mannen ønsker å selge når "prøveperioden" vår på 3 år går ut.
![]() |
![]() |
#14 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Ja. Jeg drømmer meg bort på finn støtt og stadig.
![]() |
#15 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Nei, ikkje på finn.no, men i boligannonsane som følger med BT kvar veke.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jada. Jeg i perioder innom småbruk, svenske sommerhus, funkis i nabobyen, og et litt mer reelt søk på bydelen i ret prisklasse og størrelse. Både for å sjekke hva vi kan få for vår, og hva vi må belage oss på å gi for noe større.
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg gjør det på daglig basis. I hovedsak for å følge med andre hus i nærområdet (som kanskej jeg vil være interessert i), drømmehusene, drømmeleilighetene osv. Elsker det!
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Jeg er ofte innom og ser på stillingsannonser, da, det er vel i samme gata.
![]() |
#20 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Er du en Finn.no-drømmer?Niks.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|