|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bordlamper - noen tips?Jeg har et kjempestort vindu med dyp karm i stuen. Der har jeg i dag to lamper, kjøpt på Bohus, helt greie men akk så lite spenstige og litt fake, høye "sølv" stakelamper med hvite linskjermer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
keep on dreaming
![]() Sv: Bordlamper - noen tips?
Godt forslag, den er jo så fin! Litt moderne, litt klassisk, litt ren og litt glamour, helt perfekt. Hadde passet perfekt i høyden og størrelsen tror jeg, men blir det ikke too much med to slike? Eller blir det bare dobbelt så lekkert? Vinduet er stort og delt på midten så det blir veldig fint med to lamper, men blir det fint med disse to? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
keep on dreaming
![]() Sv: Bordlamper - noen tips?Ja, kanskje det hadde funket? Ikke noe annet i det vinduet enn lampene uansett, nå ble jeg rett og slett veldig fristet. Ikke så dyre, heller! Rett og slett et litt fornuftig valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bordlamper - noen tips?Den er dog ganske bred i skjermen, så sjekk om du får plass i vinduskarmen.
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Det går fint. Karmen er 52 cm dyp, skjermen er 37 cm i diameter. Takk for påminnelsen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vært borti det selv, er sånn at man kan lage seg sittekrok i vinduskarmen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|