|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Bytte åpnet pakke med skapskrog?Har klart å åpne begge pakkene med pax-skrogene til garderobeskapet til Ruska. Lettere å bære i deler må vite. For så å oppdage at de er 236 cm og ikke 201 som de skulle ha vært. (helt min egen feil) Har ikke åpnet skruepakkene.
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Vi har fått bytte en åpnet pakke i et tilsvarende tilfelle. Min erfaring er også at de er veldig greie, så sant man har kvittering.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Høre med Ikea, jeg vet at de har fått eller skal få en pakkemaskin som pakker inn varene som har skadet emballasje. De har fått det i butikkene i Sverige og det skal komme/har kommet i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?
Jeg skal ringe inn i morgen før mannen min kjører. Pakkene er hele, jeg åpnet dem kun i bunnen med saks og dro platene ut.
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Det går sikkert helt greit å bytte. For noen uker siden bar jeg en lampe inn for å bytte. Esken knakk på vei inn og var delt i to. Jeg trodde ikke jeg fikk byttet den, men det gikk greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Håper dette går greit, kan jo se sånn ut. Det tar nesten 4 t. tur/retur så at de ble bomtur i går er utrolig kjipt. Må bytte alle skapdørene også og to kurver, men de er uåpnet.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Tror du får byttet, Ikea er greie der.
![]() |
#13 |
superbruker
|
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Du kan bytte. Ikea har veldig gode byttebetingelser. Les her: http://www.ikea.com/ms/no_NO/custome...#faqAnswers6-1
![]() |
#14 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Vi klarte å montere sammen to skap før vi så at det var feil. Fikk byttet uten problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Du kommer til å få byttet det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Det er ikke noe problem å få byttet det. De tar inn skap som er montert også.
![]() |
#18 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Bytte åpnet pakke med skapskrog ?Hm! Mens jeg ikke fikk byttet en Pränt-boks jeg hadde gjort en feil på som jeg ikke klarte å rette opp.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|