Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Simo kombivogn 2011

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-12, 16:40   #1
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Simo kombivogn 2011

Jeg skulle så gjerne fått tak i forrige utgave av Simo kombivogn men ingen av butikkene her i området har noen igjen.

Så er det noen der ute som vet om en butikk som har Simo kombivogn 2011 modell, helst marineblå eller brun? Evt om noen skal selge en som er veldig lite og pent brukt?

Gammel 02-04-12, 19:35   #2
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Simo kombivogn 2011

Jeg fikk ikke tak i heller. Sendte mail til alle som fører Simo, samt Simo selv. Det var ikke en eneste en igjen. Jeg skulle ha duo da, men tipper det er det samme med kombi.

Endte opp med å kjøpe en på finn. Den var veldig pent brukt, og etter å ha vasket alt av trekk føler jeg det er ok. Liker egentlig ikke å kjøpe brukt vogn, men ville ikke ha den nye modellen.

Gammel 03-04-12, 12:47   #3
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må nok bare belage meg på å kjøpe brukt ser det ut som. Liker ikke Jeg har stort sett dåelig erfaring med å kjøpe brukte vogner.

Men har funnet en ny i grå. Bare å si ifra om noen er interessert så sender jeg link

Vi hadde grå Simo sist og den er virkelig fin. Men vi har nå en hvit Emmaljunga med grå detaljer så da blir det for likt om vi kjøper en grå Simo også.

Gammel 03-04-12, 15:23   #4
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var det kombi?

Jeg syns det ligger mange fine ute på Finn nå. Spørs jo hvor du bor også da. Den jeg kjøpte ser helt ny ut, ikke falmet eller slitt. Var hjemme hos de jeg kjøpte den av, og fikk inspisert hjemmet Virket rent og ryddig der.

Jeg har jo solgt mange vogner, og alle har vært helt strøkene. Jeg passer jo litt ekstra godt på vognene mine da, men sikkert fler enn meg som gjør det

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.