Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ut hvor og spise på Grünerløkka?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 17:39   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ut hvor og spise på Grünerløkka?

Ikke pizza, ikke burger.
Billig, sunt, gjerne "småplukk-mat" med masse boller og tilbehør og stæsj.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 17:41   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ut hvor og spise på Grunerløkka?

Delicatessen.

Regn minst en time ventetid i baren, dog.

Gammel 04-07-12, 17:42   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hmmm, det er kanskje hverken billig eller sunt, men veldig godt og kommer i små skåler!

Gammel 04-07-12, 18:38   #4
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mucho mas kan kanskje være noe?
Får ikke sett på menyen på ipad, men synes å huske at det er både rimelig og mulig å velge noe sunt.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 18:43   #5
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Trattoria Popolare er veldig bra. Delicatessen også.

Gammel 04-07-12, 19:49   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ut hvor og spise på Grünerløkka?

Mucho Mas. Min favoritt fra jeg flyttet til Oslo. Restauranten min mann og jeg hadde vår første deit på.

Fru Hagen har også ganske god mat.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 20:03   #7
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Trattoria Popolare er veldig bra.

Jeg elsker Trattoria Popolare, men akustikken der er en utfordring hvis en er flere som går ut sammen. Eller har en venninne som snakker lavt. Inntil fire normalt taleføre klarer imidlertid å holde samtalen gående. En legger seg bare litt over lyden av alle de andre

Gammel 04-07-12, 20:11   #8
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg elsker Trattoria Popolare, men akustikken der er en utfordring hvis en er flere som går ut sammen. Eller har en venninne som snakker lavt. Inntil fire normalt taleføre klarer imidlertid å holde samtalen gående. En legger seg bare litt over lyden av alle de andre

Haha! Jeg har faktisk bare vært der enten ganske tidlig (ofte med barn), når det ikke er så fullt, eller veldig seint (du vet i den fasen hvor eget stemmevolum allerede er betydelig og man ikke lenger er så opptatt av å høre hva andre sier). Så dårlig akustikk har jeg faktisk aldri tenkt over.

Gammel 04-07-12, 20:16   #9
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Haha! Jeg har faktisk bare vært der enten ganske tidlig (ofte med barn), når det ikke er så fullt, eller veldig seint (du vet i den fasen hvor eget stemmevolum allerede er betydelig og man ikke lenger er så opptatt av å høre hva andre sier). Så dårlig akustikk har jeg faktisk aldri tenkt over.

Jeg innser at jeg ikke alltid har opplevd det som et problem jeg heller, og det har muligens å gjøre med faktorer som du så treffende beskriver.

Gammel 05-07-12, 01:18   #10
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Delicatessen!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 09:06   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje ikke helt på løkka, men Jeg hadde det veldig fint på südøst i vår.
(masse småretter, overkommelig pris)

http://www.sydost.no/

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.