|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Vi kikker på mulige kjøkkenløsninger og jeg har funnet ut at et side-by-side kjøleskap vil passe veldig godt inn i det nye kjøkkenet vårt. Jeg synes jo det hadde vært kjempestas med isbitmaskin og vanndispenser, men så er det det man hører om lekkasjer osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Abonnerer, jeg vil og ha slik kjøleskap når vi utvider kjøkkenet
![]() |
#4 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Vi har hatt vårt i 8 år. Ikke noe trøbbel. Enkelt å montere så lenge man har ekstra vannkran i nærheten. Men vær obs på at kjøleskapdelen er mindre enn vanlig 60.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Det finnes en modell som ikke krever tilkobling til vann fra LG - det har vanntank som rommer tre liter. Ergo minimalt med vannskadpotensiale. Vi har hatt det i tre uker og er kjempefornøyd så langt. Det er litt dyrere enn noen av de andre på markedet, men det sparer man fort inn når man ikke trenger rørlegger for montering.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Vi savner vårt side-by-side etter nylig flytting. Man blir godt vant! Nå er jeg stuck med et integrert kombiskap, det var som å gå tilbake til steinalderen.
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Vi har på hytte og hus. Ikke noe problem å koble til vannet. Vi har et dyrt fra GE og e nkkt fra IKEA (Whirlpool). Liker det rimeligere bedre, men GE er penere. Vi drikker mer vann pga disse. Tenk på at fryseren blir smal og ikke gir så mye plass, men i ar alltid hatt ekstra fryd i garasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Jeg har hatt en rørlegger sittende bak kjøleskapet og inne i kjøkkenbenken i fire timer i dag, for å koble til et sånt skap. Billig blir det ikke!
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Vi har et fra GE nå, med isbitmaskin. Når vi bygger nytt hus tror jeg vi kommer til å ta fryser og kjøleskap side by side, som du tenker (tror jeg?). Og ikke et amerikansk kjøleskap som vi har nå, det er for å få en litt større frysedel.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Vi har et fra Bosch som vi har hatt i ti år, som har en tynn slange fra kjøkkenkranen, og som står i et eget plastbrett. Har ikke hatt noen problemer med det, men vi har som andre en ekstra fryser i garasjen. Grandis går ikke inn i bredden av frysedelen har jeg fått høre av de store barna.
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Vi fikk både Big1 og Grandis inn i fryseren vår uten problemer. Det var LG, tror jeg.
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?Vi har et separat kjøleskap og en separat fryseskap ved siden av hverandre. Kjøleskapet har vann og kullsyredispenser, og fryseskapet har isbitmaskin. Begge er koblet til vann. Vi har vannlekasjesikring som stenger av vannet med en gang det blir lekasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Side by side-kjøleskap med vanndispenser?
Pris på de?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|