|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Lokalavisa mi har linket til denne artikkelen på Facebook:
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Jeg synes det var festlig at de tenkte at tyven kunne levere kjolen på politistasjonen. Hadde jeg eid en slik kjole, ville jeg vegret meg for å bruke den etter et slikt oppslag, skal jeg være ærlig. De får vel neppe solgt den kjolen som ligner, sånn sett ikke god reklame for butikken.
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Merkelig, og tenker også på at de som har betalt for en slik vil føle seg mistenkeliggjort.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 08-08-12 kl 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Jeg lurer på hva dussøren er når kjolen er verdt 2800,- Uansett, merkelig sak, ja.
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Jeg syns det er en søt sak. De håper tyven får dårlig samvittighet og sånn. Mykt.
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Agurknytt, og helt greit. Synes det er litt morsomt jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Det har noe litt sånn naivt-søtt over seg, ja, litt lokalavisagurk. Omtrent like mykt som denne saken, kanskje, som jeg fant i Ringsaker blad i sommer:
![]() |
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Ja, litt sånn naivt fikk jeg også inntrykk av. Finnes det mennesker som stjeler!?!!?
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Og jeg kler den unike kjolen veldig godt.
![]() |
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Unik kjole - nesten helt lik den på bildet. Kongeformulering!
![]() |
#15 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Agurknytt – eller helt grei lokalavissak?Dette ser ut som standard lokalavisjournalistikk hvor det er butikken som har tatt kontakt hovedsakelig for PR, tenker jeg. Ved å love finnerlønn så kan de jo få to oppslag på samme sak også, gull verdt!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|