|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Internett på pc, når ein er ute på turDele nett fra mobilen? Siden det bare er en gang i uken? Vi har Ice til hytteturer etc. og det fungerer veldig bra.
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Internett på pc, når ein er ute på turEg prøvde på det sist veke, men mobilen min gav meg berre valget om å kjøre nett frå pc til mobil. Og det var jo ikkje til hjelp når eg skulle ha det motsatt veg.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Internett på pc, når ein er ute på turJeg har ubegrenset databruk i mobilabonnementet og kan sette opp mobilen som hotspot, så jeg bruker den til hytteturer og diverse. Mannen har det samme og bruker mobilnettet på jobben sin daglig faktisk.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Internett på pc, når ein er ute på tur
![]() |
#6 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Internett på pc, når ein er ute på turJeg bruker mobiltelefonen min primært. Man aktiverer deling av internett på den, og den dukker opp på pc-en som et trådløst nettverk.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Internett på pc, når ein er ute på tur
Husk at "ubegrenset" normalt sett ikke er ubegrenset, men et vist antall gigabyte før hastigheten settes ned til noe veldig lavt.....
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|