|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Lurer på å kjøpe fellesgave til ungene. Vi har PS2, som fungerer helt greit (til og med mor synes det er gøy), men hadde jo muligens vært artig med nye spill.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi har PS3, Xbox Kinect og Wii. Ungene bruker definitivt Wii'en mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Guttungen vår har stor glede av wiien, og spiller ofte sammen med kompiser.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi har Wii og xbox med Kinect. Kinect er gøyest, men man trenger forholdsvis stor plass i stua. Nå har det nettopp kommet en ny Wii tror jeg, mannen snakket om det her om dagen. Men den kostet endel tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi har PS2 oppe, Wii og PS3 nede(Wii nede fordi mange av spillene krever litt plass). W spiller FIFA og noen boardspill, lille E spiller boardspill og Pet Shop.
![]() |
#6 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Det med plass er et hensyn å tenke på, for vi kan ikke ha plasskrevende spill. Da må alt ommøbleres for anledningen, og all erfaring tilsir at det blir stående sånn inntil jeg rydder.
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi har PS3, xbox og wii. Ungene spiller mest xbox, men de får innimellom dilla på sportspillene til wii. De spillene på wii som ikke tar mye plass fenger ikke her i huset.
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi har ikke Xboks men har både PS1, PS2, PS3 og WII.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Det er nok ganske forskjellig fra hva en 08-modell vil synes er morsomt framover sammenlignet med en 02-modell. Wii har en del flere spill som de litt mindre barna kan like, mens de eldre vil nok raskt kan fortrekke en del av det som kommer til PS3 og Xbox.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi har PS3 og Wii, og her foretrekkes Wii-en. Jeg syns ikke vi trenger mye plass med mindre vi driver med sånne fysiske spill som man skal danse til eller sånn, og de vil jo ta plass uansett hvilken konsoll man velger.
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Her i huset har vi en PS3 på stuen og en Nintendo Wii på loftstuen. Er kjempe greit med de trådløse kontrollene ( også kan man kjøpe ladestasjon til kontrollene) veldig praktisk, så slipper mor og snuble i 14 forskjellige ledninger.. :-) hihi
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi har PS2, PS3 og Wii, og det er Wii som er mest populært. Jeg synes de er så lite barnevennelige spill til PS3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi har wii og PS3. PS-en er mest i bruk. Vi laster ned filmer og serier, og kan spille disse av via usbpinne. Og vi har også netflix via konsollen.
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Her spiller ungene mest Wii. Den eldste spiller også litt på ps3, men vi har ikke mange barnespill til den. For tiden brukes ps mest til netflix og blueray. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvilken spillkonsoll skal ungene (kanskje) få?Vi vurderer nå en Wii U til ungene til jul. Ikke at de trenger det, men mannen ønsker seg vist en slik
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|