Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fin juletrefot

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-12, 15:12   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fin juletrefot

Den stygge, men praktiske juletrefoten bor hos eksen. Jeg trenger en ny. I fjor lånte jeg mor sin. Den var stygg og upraktisk.

Vis meg fine juletreføtter, pretty plis! Og gjerne med info om hvor jeg kan kjøpe dem.

Så lover jeg å underholde senere med en spennende "Skal jeg ha juletre i år" tråd en gang ut i desember.

Gammel 27-11-12, 19:31   #2
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fin juletrefot

Jeg er usikker på om de finnes, og om de gjør det er neste usikkerhetsmoment hvorvidt de gjør jobben ordentlig..

Gammel 27-11-12, 19:33   #3
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Kjøp en stygg en som er praktisk, og pakk den inn med noe, eller legg granbar rundt?

Gammel 27-11-12, 20:02   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bodum har en som ikke er grønn eller er med smijern:

Ikke sett den i bruk, så vet ikke om den er stødig nok.

Gammel 27-11-12, 20:06   #5
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Vi har en stygg grønn super grip eller noe sånt, har pakket den inn i hampsekk og har stort rødt silkebånd rund.

Gammel 27-11-12, 20:07   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abbo. Del gjerne linker og priser, også.

Gammel 27-11-12, 20:11   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal sette juletrefoten oppi en pen flettet trekurv

En venninne hadde det slik i fjor, og det var veldig fint. Det kan også være flott med en stor sinkbøtte.

Noe a la dette, men jeg har juletrepynt i sølv og hvitt.

Sist redigert av Carpe Diem : 27-11-12 kl 20:40.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 20:12   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg skal sette juletrefoten oppi en pen flettet trekurv

En venninne hadde det slik i fjor, og det var veldig fint. Skal se om jeg finner bilde...

Lurt!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 20:13   #9
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Hvor får man tak i kurv som er stor nok?

Gammel 27-11-12, 20:15   #10
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Bodum har en som ikke er grønn eller er med smijern:

Ikke sett den i bruk, så vet ikke om den er stødig nok.

Lekker! Vet du prisen?

Gammel 27-11-12, 20:16   #11
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 20:28   #12
Mamma@work
Fullverdig medlem

Mamma@work har et hav av muligheter foran seg
Standard

http://www.triptrap.dk/Boligtilbehoe...Hevea.jpg.aspx

Mamma@work er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 20:39   #13
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma@work, her.

http://www.triptrap.dk/Boligtilbehoe...Hevea.jpg.aspx

Småpen, men jeg må ha noe jeg kan fylle vann i.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 20:42   #14
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Hvor får man tak i kurv som er stor nok?

Jeg kjøpte min i Danmark, men har sett rimelige kurver på f eks "Up Stairs". Veldig mange møbel/interiør butikker har fine, store kurver

Gammel 27-11-12, 20:51   #15
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns denne er litt fin selv, men jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt den.

http://www.designhousestockholm.com/...treestand.html

Jeg likte tipset med kurven! Og jeg vil se flere juletreføtter. Upraktisk går an, den skal tross alt bare brukes en gang i året.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (20,3 KB, 3 visninger)
Gammel 27-11-12, 21:57   #16
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Lekker! Vet du prisen?

Veiledende pris er ca 600
Var vanskelig å finne nettbutikker som hadde den nå. Så den er kanskje ikke så lett å få tak i?

Gammel 16-12-12, 12:59   #17
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Standard

Slik ble det med min kurv/juletrefot
Er fornøyd, men ser at rund kurv hadde nok vært penest

Gammel 16-12-12, 13:32   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 20:13   #19
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg syns denne er litt fin selv, men jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt den.

http://www.designhousestockholm.com/...treestand.html

Jeg har sånn. Kjøpte den i en svensk netbutikk men det er mange år siden. Nå ser jeg de har kommet i hvitt og grønt også, mye finere synes jeg. Skal spraylakkere min hvit. Jeg har sett den i flere nettbutikker. Her f.eks.

Svar med sitat
Gammel 16-12-12, 20:33   #20
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Lekkert med kurv da.
Vi sånn easygrip, grønn styggedom. Kansje den hadde passet oppi en litt stor kurv? Men hvordan er det å komme til for å vanne?
Ikke for det, vi har alltid juletre med mye greiner nedover så foten sjelden vises.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.