|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Kjenner du en fallskjermhopper? | |||
Såklart jeg har minst en PJS (Parajumpers) jakke/kåpe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 1,48% |
Ja, jeg og min bedre halvdel har hver vår |
1 | 0,74% |
Koma, du er i koma, PJS is so lastyear. (Jeg har solgt min) |
1 | 0,74% |
Jeg har lyst på en PJS jakke |
12 | 8,89% |
Jeg har ikke lyst på en PJS jakke |
21 | 15,56% |
Jeg aner ikke hva du snakker om |
76 | 56,30% |
Jeg har sett en fallskjermhopper |
22 | 16,30% |
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Nå synes jeg at jeg ser flere fallskjermhoppere enn kanadiske gjess. Klirr klirr. Utrolig fete jakker altså, men nå er det som å ha Ballgenser i 1987. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Nei, trendene er vel litt trægere her i Trøndelagen sikkert. Har ikke sett noen gjess heller, og hadde ikke visst om det hadde det ikke vært for TV2 hjelper deg forrige uke.
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Ja, de har spredd seg som ild i tørt gress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Jeg aner ikke hva du snakker om. Gjessene ser jeg rett som det er, men falskjermhoppere?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Ja, jeg kjenner opptil flere fallskjermhoppere faktisk. Men de er ekte vare (altså ekte fallskjermhoppere) og det aner meg at du snakker om noe helt annet.
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Ja, jeg har sett noen, men det var i fjor, for Parajumpers er so last year. Folk soper ikke rundt i Bogstadveien i det samme to år på rad, gjør de vel? Hva er det i år egentlig?
![]() |
#8 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Jeg syns jakka er fin jeg, men det er blitt litt for mye "se hvor mye penger jeg har" over den.
![]() |
#9 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Sett mange med de, både i år og i fjor. Siden barnemodellen bare koster 4500,- pr stk tenkte jeg at mine tre skulle få hver sin som kalendergave
![]() |
#10 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Altså, jeg synes de er råtøffe og har egentlig lyst på fordi de er kule. Ihvertfall noen av modellene, tror ikke jeg ville valgt en med så mye dingeldangel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Link? Bilde? For oss som ikke har peil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Jeg bor i Gokk, så den har ikke kommet hit. Jeg synes fremdeles Gåsejakka er finere og bedre. Det blir for mye bling for meg på fallskjermen.
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Eh, hva var dette for slags undersøkelse? Jeg kjenner opptil flere ekte fallskjermhoppere, men det var tydeligvis ikke det du spurte om.
![]() |
#15 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Ja, de er virkelig å se over alt. Til og med her i Molde. Jeg ønsker meg ikke.
![]() |
#17 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Jeg kjenner en som fløy falskjermhoppere, men jeg aner ikke hvilken type klær du prater om. :gammel og utrendy:
![]() |
![]() |
#18 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Jeg kjenner en måse. Hjelper det?
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Ser flere med det her i byen, men jeg ler litt inni meg hver gang jeg ser en. De der gule "lappene" som henger på ser ut som slike man drar i for å blåse opp redningsvest (slike som er på fly).
![]() |
#20 |
...med jordbær...
![]() |
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Jeg har 5 fallskjermkollegaer. Det kan vet ikke være noe stas å betale så for en jakke når det er så mange andre som har samme jakka. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|