|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Behøver frisøranbefaling for barnUngen har ikke mye hår, men det som er er et salig virrvarr og krever kyndigere klipp enn jeg får til. Noen som kan anbefale en frisør i Oslo som har en OK kombi av barnetekke og levelig pris?
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnPå mandager har de Barnas dag på hair shop på byporten, da klipper de barn for kr 199. Vi har vært der med Mini flere ganger nå, og de er flinke med barn og flinke med hår. Bare damer som jobber der.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnSier bare lykke til, jeg og håper du har en unge som er mindre hysterisk enn min.
![]() |
#4 |
prokrastinator
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnTakk for tips! (Og tar gjerne i mot flere, usikker på om vi får til mandag med det første)
![]() |
#5 |
prokrastinator
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnDulter på denne og ser om flere har tips?
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnPå Håret på Skøyen, som også er min frisør. Poden har blitt skamklippet av så mange udugelige frisører som kun kan klippe en type klipp (les: guttekort), så til slutt så orket jeg ikke mer. Er på andre siden av byen, ganske så tungvindt, koster vel en 400,-, men vel verdt det når både poden jeg kan gå ut fra salongen med et smil om munnen
![]() |
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barn
Skulle akkurat til å foreslå det samme |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
prokrastinator
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnJoa, vi kunne nok fått dreisen på det, men hun ser ikke ut på håret.
![]() |
#10 |
I mål
|
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnHar du prøvd frisøren på Bøler senter der man kan sitte i en bil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnVi har klippet ungene hos innvandrerfrisører på Tøyen da var små (Knerten regnes fremdeles som liten). Vi har vært veldig fornøyd med barnetekket til "vår" frisør og han forlanger det vi har i småpenger. Det har vært så lite som 37 kroner, men også opptil 100.
![]() |
![]() |
#12 |
prokrastinator
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnBåde Bøler og Skøyen er litt krøkkete, men jeg noterer meg dem - takk for tips! (Og gjerne flere anbefalinger også).
![]() |
#14 |
Klar
|
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barn
hvilken er det? vi klipper også der, men har vært hos forskjellige. ikke alle er like bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnJeg tror jeg betalte 250 på Nikita, klippen var grei, men ikke mer enn det. Jeg har hørt mye bra om Hair I Am på Ryen, rett bak Esso. Samme bygg som Bunnpris. Vi har ikke vært der selv, så jeg vet ikke noe om prisene der da.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Behøver frisøranbefaling for barnVi pleier å klippe poden på Grønland, ligger rett ved Grønland Torg. 120 blanke for en klipp (og hårgelestyling) og en kjærlighet. De har både kvinner og menn som klipper (også en lukket avdeling for kvinner som må forbli usette av lystne manneblikk).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|