Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av hendelsen i Portugal

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Vil du fremdeles la barna sove alene på et hotelrom?
Ja, selvsagt 0 0%
Muligens, det spørs på hvor og når 14 20,59%
Kun om det ikke er vinduer å ta seg inn e.l. 0 0%
Nei 54 79,41%
Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 11:47   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I lys av hendelsen i Portugal

Og uavhengig om du har gjort/ville gjort det samme tidligere, hva hadde du gjort nå?

Gammel 09-05-07, 11:51   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av hendelsen i Portugal

Nei, det ville jeg ikke ha gjort.

Gammel 09-05-07, 11:51   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Det samme som før, tatt barnet med, arrangert barnevakt eller spist på verandaen.

Gammel 09-05-07, 11:53   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 11:53   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Muligens, kommer an på. Vi har ikke gjort det før siden vi alltid har hatt markterrasse/balkong å nyte kveldstiden på etter middag med alle sammen. Vi vurderte en gang å spise på uterestauranten til hotellet i hagen ca 50 meter fra leiligheten, men vi hadde ikke babycall/var usikker på rekkevidden (husker ikke) og tok heller med en umedgjørlig 8 mnd gammel baby som ikke ville sove i vogna i den støyende restauranten med musikk på full dundre. Han hadde en tendens til å våkne innimellom, så uten babycall kunne det blitt litt ukoselig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 11:55   #6
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har aldri hatt behov for at mine barn skal sove alene på noe hotellrom. Jeg har alltid hatt med en paraplytrille hvor de har sovet om kvelden. Tidene blir alltid flyttet når vi er på ferie. Etter standa tar vi en liten middagslur, som gjør at snuppa holder ut lenger om kvelden. Hun er med på alt og det har aldri vært noe problem. Faren for brann eller ulykker gjør at jeg aldri lar henne være igjen noe sted alene.

Gammel 09-05-07, 11:59   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Jeg hadde ikke klart å slappe av, så da hadde jo hele poenget vært borte. Jeg tar heller med vognen så kan hun sove i den.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:01   #8
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Aldri gjort det før, og ville aldri gjort det nå.

Gammel 09-05-07, 12:22   #9
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Nei, ikke før og ikke i fremtiden.

Gammel 09-05-07, 12:23   #10
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde ikke gjort det enten dette hadde skjedd eller ei. *hønemor*

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:29   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville aldri gått fra barna uansett, verken før eller etter denne hendelsen.

Jeg syns det er uforsvarlig å forlate barna sovende. Men det mener jeg også gjelder om man er hjemme og tar med babycallen over gata til naboen. Tragiske ulykker har skjedd blant annet ved brann i slike situasjoner, i tillegg er det jo risikoen for at uvedkommende kan ta seg inn i huset. Det er en sjanse jeg syns er helt unødvendig å ta.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:35   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Det samme som før, tatt barnet med, arrangert barnevakt eller spist på verandaen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:40   #13
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har alltid leilighet i syden, og har aldri gått fra sovende barn. Kommer aldri til å gjøre det heller.
I år skal storebror (13) ha med seg en kamerat (15). Da kan det hende vi beveger oss utendørs etter leggetid, i og med at vi har "barnevakter". Vi skal bo på inngjerdet og bevoktet område, så jeg er rimelig trygg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:50   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg aldri tatt sjansen på. Hadde noe skjedd, kunne jeg heller aldri tilgitt meg selv.

Gammel 09-05-07, 12:51   #15
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Nei, ville aldri gått fra dem.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:54   #16
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Nei, barnet må pent være med oss. Så får man heller spise middag tidliger på kvelden slik att barnet kan være med.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:54   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det.

Gammel 09-05-07, 12:55   #18
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri gått fra barna mine på et hotellrom, og kommer aldri til å gjøre det.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 13:01   #19
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Men en aldri så liten avsporing. I denne saken sa de jo at en mann var observert mens han fotograferte mange barn. Hvorfor er det ingen som har tatt bilde av han? Det syns jeg faktisk man burde oppmuntre foreldre og andre til! Ser man en som driver og fotograferer barn, så ta bilde av han. Kanskje ser han det og skjønner at han er oppdaget og forsvinner. Og om noe skjer så er det letter å identifisere akkurat DEN mannen i hvertfall, enten han har gjort noe galt eller ikke.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 13:06   #20
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Har aldri vært på hotell med barna, aldri vært i syden, men jeg vet jeg aldri ville gjort det, hverken før eller etter denne hendelsen. Har vært på båten med de, og da har vi de heller med på alt og går til sengs samtidig med dem...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.