|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Vil du fremdeles la barna sove alene på et hotelrom? | |||
Ja, selvsagt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Muligens, det spørs på hvor og når |
14 | 20,59% |
Kun om det ikke er vinduer å ta seg inn e.l. |
0 | 0% |
Nei |
54 | 79,41% |
Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() I lys av hendelsen i PortugalOg uavhengig om du har gjort/ville gjort det samme tidligere, hva hadde du gjort nå?
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalNei, det ville jeg ikke ha gjort.
![]() |
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalMuligens, kommer an på. Vi har ikke gjort det før siden vi alltid har hatt markterrasse/balkong å nyte kveldstiden på etter middag med alle sammen. Vi vurderte en gang å spise på uterestauranten til hotellet i hagen ca 50 meter fra leiligheten, men vi hadde ikke babycall/var usikker på rekkevidden (husker ikke) og tok heller med en umedgjørlig 8 mnd gammel baby som ikke ville sove i vogna i den støyende restauranten med musikk på full dundre. Han hadde en tendens til å våkne innimellom, så uten babycall kunne det blitt litt ukoselig.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalJeg har aldri hatt behov for at mine barn skal sove alene på noe hotellrom. Jeg har alltid hatt med en paraplytrille hvor de har sovet om kvelden. Tidene blir alltid flyttet når vi er på ferie. Etter standa tar vi en liten middagslur, som gjør at snuppa holder ut lenger om kvelden. Hun er med på alt og det har aldri vært noe problem. Faren for brann eller ulykker gjør at jeg aldri lar henne være igjen noe sted alene.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalNope. Jeg hadde ikke klart å slappe av, så da hadde jo hele poenget vært borte. Jeg tar heller med vognen så kan hun sove i den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalAldri gjort det før, og ville aldri gjort det nå.
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalNei, ikke før og ikke i fremtiden.
![]() |
#11 |
Ustabil
|
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalJeg ville aldri gått fra barna uansett, verken før eller etter denne hendelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalVi har alltid leilighet i syden, og har aldri gått fra sovende barn. Kommer aldri til å gjøre det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalNei, ville aldri gått fra dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalNei, barnet må pent være med oss. Så får man heller spise middag tidliger på kvelden slik att barnet kan være med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
sjelden
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalJeg har aldri gått fra barna mine på et hotellrom, og kommer aldri til å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ustabil
|
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalMen en aldri så liten avsporing. I denne saken sa de jo at en mann var observert mens han fotograferte mange barn. Hvorfor er det ingen som har tatt bilde av han? Det syns jeg faktisk man burde oppmuntre foreldre og andre til! Ser man en som driver og fotograferer barn, så ta bilde av han. Kanskje ser han det og skjønner at han er oppdaget og forsvinner. Og om noe skjer så er det letter å identifisere akkurat DEN mannen i hvertfall, enten han har gjort noe galt eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: I lys av hendelsen i PortugalHar aldri vært på hotell med barna, aldri vært i syden, men jeg vet jeg aldri ville gjort det, hverken før eller etter denne hendelsen. Har vært på båten med de, og da har vi de heller med på alt og går til sengs samtidig med dem...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|