Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-13, 09:09   #1
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Hjelp!

Verdens største, mest hårete beist av en edderkopp var kjappere enn meg, og gjemmer seg nå i den smekkfulle skittentøyskurven min. Hva gjør jeg nå? :arachnophobia:

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 09:22   #2
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp!

Later som du ikke så den. :hjelpsom:

Gammel 13-11-13, 09:28   #3
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Later som du ikke så den. :hjelpsom:

No can do. Jeg vurderer å hive alle klærne ut på den frosne plenen, og håpe på krapyley fryser ihjel. Men jeg vil ikke at naboene skal tro at jeg er helt gal, heller.

Gammel 13-11-13, 09:40   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hell skittentøyskurven direkte i maskinen, og håp at vann og vaskepulver løser opp edderkopplik?

All sympati.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 09:43   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får du til å bære med deg skittentøyskurven uten å dø?
Ta den med deg på en åpen flate ute eller inne og tøm ut. Lokaliser den forbanna monsteredderkoppen og spray den ihjel med hva som helst!

You can do it!

Gammel 13-11-13, 09:45   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hell skittentøyskurven direkte i maskinen, og håp at vann og vaskepulver løser opp edderkopplik?

All sympati.

Man kan ikke løfte opp klær fra kurven når man vet det er en edderkopp der. Og man kan ikke med viten og vilje ha en edderkopp i maskinen der alt av klær skal være.

Gammel 13-11-13, 09:49   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Man kan ikke løfte opp klær fra kurven når man vet det er en edderkopp der. Og man kan ikke med viten og vilje ha en edderkopp i maskinen der alt av klær skal være.

Nei, ikke løfte klærne, er du gal? Helle. Hele kurven. Og håpe den ikke inneholder en rød sokk.

Gammel 13-11-13, 09:50   #8
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

No can do. Jeg vurderer å hive alle klærne ut på den frosne plenen, og håpe på krapyley fryser ihjel. Men jeg vil ikke at naboene skal tro at jeg er helt gal, heller.

Synes egentlig dette er et godt forslag jeg, altså. Beklager lite løsningsorientering fra min side. Hadde det vært en mus, derimot.

Gammel 13-11-13, 09:50   #9
Sweetie
Prøver seg frem

Sweetie sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Aaaaa jeg føler med deg! Jeg ville ha blåst en lang marsj i hva naboene trodd, og tømt hele kurven ut på plenen.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 09:54   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svelg en valium og ta et glass vin mens du venter på at den skal virke. Så bærer du med deg hele skittentøystasen ut på plenen og tømmer den ut. Eddis løper avgårde i frykt, og du kan vaske klær uten lik i lasten - og helt uten å bry deg om hverken edderkopp eler naboer.

Gammel 13-11-13, 09:57   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Plagg for plagg plukkes med fingertuppene og slenges med kuldegysninger inn i maskinen. Vær klar med noe flatt du kan kverke beistet med og hyl fryktinngytende når den dukker opp.

Trøsten er at de store beistene tåler svært lite!

:btdt:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 09:58   #12
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Plagg for plagg plukkes med fingertuppene og slenges med kuldegysninger inn i maskinen. Vær klar med noe flatt du kan kverke beistet med og hyl fryktinngytende når den dukker opp.

Trøsten er at de store beistene tåler svært lite!

:btdt:

Man kan ikke kverke verdens største edderkopp med noe flatt?

Det er jo livsfarlig.

Gammel 13-11-13, 10:01   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Man kan ikke kverke verdens største edderkopp med noe flatt?

Det er jo livsfarlig.

Nå vet jeg ikke når edderkopper har løpetid, men jeg vil bare nevne sånn i forbifarten at det er en viss fare for at det piler millioner av små eddiser ut av en stor en dersom man kverker den med, tja - la oss si en tresko.

Gammel 13-11-13, 10:03   #14
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå vet jeg ikke når edderkopper har løpetid, men jeg vil bare nevne sånn i forbifarten at det er en viss fare for at det piler millioner av små eddiser ut av en stor en dersom man kverker den med, tja - la oss si en tresko.

Gammel 13-11-13, 10:07   #15
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ææææ!!!
Jeg hadde tømt hele kurven ute. Men ikke uten å grøsse...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 10:12   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaskeri?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 10:12   #17
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Jeg har fikset det! Jeg heiv hele kurven ut av vinduet. Så, med ca 240 i puls og skjelvende hender, ristet jeg klærne ut av kurven. Den svære j****** løp så fort de lange, hårete beina kunne bære den over plenen og under terassen. Nå ligger den sikkert der og føder en million småbeist som hevn.

Gammel 13-11-13, 10:44   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Du er tøff! Du fikser selv!

Vi som er litt i overkant opptatt av av edderkopper vet selvsagt at de ikke føder barn nå. Og hadde de enda kunne gjort det, så hadde de i hvertfall frøset i hjel, men neida... De venter til våren.

Gammel 13-11-13, 10:45   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, ut av vinduet! Det må ha vært et syn.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-13, 10:48   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta den med ut og skyt den.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.