Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skjer i Siena søndag 6. juli?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-14, 19:50   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skjer i Siena søndag 6. juli?

Siden FP kan svare på alt, forsøker jeg dette. Ingen her ser ut til å kunne engelsk.

Hva skjer i Siena om kvelden 6. juli? Særlig på Piazza del Campo. Det er ekstreme folkemengder, opptog, fanfarer, direktesending på tv, trommer og en haug med ulike flagg som folk har på seg og henger fra alle bygninger.

Jeg har selvsagt spurt italienerne, men ordene estrazione og cortrade og noe med august sier meg ingenting. Ikke google oversetter heller. Det eneste jeg vet er at det ikke er hestdveddeløpene som er store her, for de foregår hhv den 2. juli og 16. august. Men det er store greier.

Google er heller ikke min venn i dag. Selv ikke på italiensk eller engelsk.

Anyone?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.