Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt gulvteppe - valgets kvaler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-15, 20:53   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt gulvteppe - valgets kvaler

Dårlig bilde, men gidder ikke å ta nytt. (bildet er sikkert 3 år gammelt, vi er ikke tilhengere av variasjon) - Uansett:

Dette er stua vår. Teppet under stuebordet skal byttes ut. Det skal ikke koste mye, i all den tid vi er en lat og sjuskete familie som har en stygg tendens til å "bare gå inn en liten tur med sko" for å hente ting etc. - Teppet som er der i dag er ikke lenger hvitt - det er ekkelt. (og jada - vi har forsøkt det meste av renhold/rens etc)

Nå står vi mellom to tepper som begge er billige og som begge er fra IKEA.

Jeg er jo en junkie for grått, og liker derfor det nederste best - men mannen - som mener at hele huset vårt er grått vil ha teppe nummer en. Jeg er ikke fremmed for det jeg heller altså - men likevel.

Det KAN være at gardinene og skiftes ut. (de er grå pr i dag)

Ikke at det FP mener er så veldig viktig - men litt interessant er det jo å høre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.