|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Samsung Galaxy S4, tror ikke det er noe ved den som irriterer meg. Eller, kanskje batteritiden, men den er trolig generelt dårlig på smarttelefoner? Jo, liten lagringsplass, men mener man sikkert kan kjøpe til en slik brikke med ekstra lagringsplass. Ikke så inne på akkurat det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Jeg har en samsung galaxys3. Jeg er stort sett fornøyd, det eneste jeg er misfornøyd med er dårlig batteritid, nå er den over et år gammel, så vet ikke helt hva jeg kan forvente.
![]() |
#4 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Jeg har samsung galaxy s4 activ. Den har fryktelig dårlig dekning/mottak av signaler. Dette fant jeg desverre ikke ut at var et vanlig problem før en stund etter at jeg kjøpte telefonen. Mobilnett kan jeg nesten glemme å bruke.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Jeg har iPhone 5s, og det eneste som er irriterendes er at batteriet tappes fort når det er kaldt. Men jeg har egentlig bare hatt problemer med det når jeg skal ta bilder på skitur. Og i prinsippet er ikke det et problem, jeg står sjeldent på ski. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?iPhone 4s. Jeg tror den er fire år, da er det vel ikke lov til å irritere seg over batteritid?
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?iPhone 4, tappes lett og tåler dårlig kulde. Runkeeper ute om vinteren er ustabil med navigering. Kamera er ikke all verdens.
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Jeg har iphone 5s, helt ny arvtager til en tre år gammel iphone 4s. Jeg var misfornøyd med batteritid på den forrige, synes generelt de burde vare lenger, og bytta både skjerm og batteri på den før jeg til slutt så meg nødt til å kjøpe helt ny. Bortsett fra det er jeg vel bare misfornøyd med at de er knuselige.
![]() |
![]() |
#9 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Jeg har iPhone 5 og irriterer meg grenseløst over dårlig batterikapasitet. Men ikke nok til at jeg vurdere noe annet en iPhone.
![]() |
#11 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Samsung Galaxy S4 Active.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Samsung S5. Elsker, elsker. Supert batteri, kongekamera. Og det beste er at den er vanntett, så jeg kan faktisk ha den i BH'n når jeg trener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Samsung Note 4. Irriterer meg ikke over noe. Aldri hatt bedre mobil
![]() |
#14 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Etter mange år med Samsung Galaxy (S2 og S4) kjøpte jeg min første iPhone i sommer (5S). Har ikke angret et sekund.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Har en iPhone 4, treg som fy, 8 gb, altfor liten lagringskapasitet, dårlig kamera. Den er rett og slett utdatert... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?iPhone 5s, irriterer meg bare bittelitt over at jeg må bruke to hender når jeg skal åpne med fingeravtrykkslåsen. Ellers veldig nøgd.
![]() |
#17 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?Har en iphone 5 som er to år og den fungerer helt topp. Eneste minuset er hvis jeg skal laste inn lydbøker fra #&¤#%&¤ itunes via pc, det knoter jeg med hver gang.
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?iPhone 5S, som jeg er veldig glad i. Det enest jeg ikke liker er at det allerede er kommet en ny modell, for jeg liker ikke utseendet på 6'eren like godt.
![]() |
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken mobil har du, og hva irriterer du deg mest over ved mobilen din?
Enig. Jeg ville ikke hatt 6'eren, en av grunnene til at jeg gikk over til iPhone var designet og det har de plutselig gått bort fra. Den nye ser mer ut som en Samsung.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|