|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [Kjøkken] Trykk-åpen-beslag fra IkeaJeg har et Faktum-kjøkken fra Ikea som er krute godt, bortsett fra at jeg er lei av frontene. Tenkte å bytte dem ut nå i sommer, til Abstrakt (hvit høyglans). I samme slengen har jeg tenkt at jeg egentlig vil slippe håndtak av ymse grunner.
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: [Kjøkken] Trykk-åpen-beslag fra IkeaVi har Abstrakt hvit med push open, men vi valgte å gå for Kvik sine beslag fremfor Ikea sine, da de funket mye bedre. Dog er dette lenge siden. 5 år faktisk, men det går jo an å sjekke ut Kvik tenker jeg. Push open er jo enkelt å montere, så jeg kan ikke forstå at det skal være noe problem. Men jeg kjenner ikke til Metod dingsene da. Vi har Ikea sine push open på Bestå skap i stuen, og de er irriterende dårlige... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: [Kjøkken] Trykk-åpen-beslag fra IkeaEr Kvik sine fronter kompatible med det gamle kjøkkensystemet til Ikea?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Kjøkken] Trykk-åpen-beslag fra IkeaVi har trykk-åpen-beslag på Beståoppsettet på kontoret, og det er ikke veldig bra. Fungerer på kontoret, men på kjøkkenet hadde jeg blitt sprø. Har du sjekket ut de små som heter Blankett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: [Kjøkken] Trykk-åpen-beslag fra Ikea
Jeg vet ikke noe om Kvik, men kan dere ikke kjøpe nye fronter fra Ikea? De selger Faktum-fronter til høsten 16.
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: [Kjøkken] Trykk-åpen-beslag fra Ikea
Takk for tips, men jeg synes ikke de var noe fine.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Kjøkken] Trykk-åpen-beslag fra IkeaSå veldig fine er de ikke, men et diskret alternativ til håndtaksløse fronter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Re: [Kjøkken] Trykk-åpen-beslag fra IkeaTror du kan velge trykk åpenbeslag uavhengig av leverandør av dører. Sjekk ut hvilke som er enklest å montere.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|