Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Utekjøkken - ferdige til å sette opp?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-16, 12:01   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utekjøkken - ferdige til å sette opp?

Jeg har så lyst på utekjøkken på Øen. Det er bare en liten hake: Vi er helt ubrukelige som snekkere, det er bare å innse. I tillegg er det såpass vanskelig og dyrt å få materialer ut dit at jeg ikke tror det er så himla mye å spare sammenlignet med en ferdig løsning/moduler.

Jeg vil ha bare noen få meter i første omgang, samt en vask som kan kobles til hageslangen. Jeg vet ikke helt hva vi gjør med gråvannet enda, om det legges ned en liten slange eller om vi bare rett og slett samler det i bøtte så lenge. Ellers må det være fullstendig vedlikeholdsfritt og kunne stå ute i vær og vind både sommer og vinter.

Men det er så lite å velge mellom? Det fineste jeg har funnet er egentlig denne enkle her, men med frakt og moms og importering og whatnot blir det jo uanstendig dyrt for noen få stålplater. Ikke får jeg sett det live før jeg bestiller, heller.

Dette er for så vidt fleksibelt, men jeg tør ikke å tenke på hvilken prisliga det er: http://www.sundance.no/grill-og-utek...n/brown-jordan

Er det noen som har bedre forslag?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.