|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Hvordan oppbevarer du våtdrakterMed nye interesser kommer nytt utstyr, og nye utfordringer.
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du våtdrakterVåtdrakter henger på verandaen til de er tørre, og stappes i egne trådkurver i «grovgarderoben» ellers. Vi har et rom dedikert til yttertøy, turklær og treningstøy, og tilhørende sko og utstyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du våtdrakterEtter spyling etter bruk henger de ute til de er drypptørre med vrangen ut, så på vaskerommet om de trenger ytterligere tørk, til slutt henges de inn i eierens klesskap til de skal brukes neste gang.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du våtdrakterJeg spyler og tørker dem etter bruk og så blir de hengt opp i et garderobeskap i gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du våtdrakterKjøpe en diger plastboks på jula i dag. Samt ny oppbevaringshylle til garasjen. Så får vi se om det blir orden på rotet..
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du våtdrakterDe henger i garderoben. Har en garderobe rett innenfor boden hvor jeg oppbevarer klær som ikke brukes ofte.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|