|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Nyttårsforsetter i 2021?Ja, hva tenker dere? Er kanskje staying alive håret nok mål?
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Generell skjærpings på flere områder etter 7 mnd med hjemmekontor så det sier vel sitt.
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Tror jeg skal fortsette med de gode vanene jeg har laget meg i 2020; det vil si fortsette med mye fysisk aktivitet og kos. Det vil si; litt av alt. En god balanse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Sette grenser for meg selv, både på jobb og i familien. Å forsøke å få til alt, og være redd for hva som faktisk vil skje hvis jeg ikke forsøker å få alle til å føle seg bra hele tiden, går ikke lenger tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Staying alive og prøve å unngå de store krisene. Og så viderfører jeg nok forsettet fra i fjor om å ikke drikke alkohol.
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Ingen nyttårsforsetter, men jeg håper og tror jeg skal bli frisk i 2021 og med det kunne fokusere på kosthold og aktivitet (= vektnedgang) igjen.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Ikke noe forsett for det nye året, men jeg skal fortsette med å trene slik jeg har gjort siden slutten av juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Jeg skal prøve å bli flinkere til å ta hensyn til min egen helse, si mer nei og hvile mer. Det er søren meg lettere sagt enn gjort.
![]() |
#13 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?I 2020 kom jeg meg endelig i god form igjen og gikk ned i vekt. Brukte og mye tid på å finne ut hva jeg vil med mitt liv og hvordan jeg vil leve det. Er fornøyd med hvordan jeg har det nå, så trenger ingen nye forsetter. Bare fortsette i samme gode stim.
![]() |
#15 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Skjerpe kostholdet. Det har tatt heilt av! Godteri eller sjokolade heile døgnet gjennom. Knapt nok tomkjefta når eg sover! Det kan rett og slett ikkje fortsette.
![]() |
#16 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Holde meg laaaangt unna innleggelse på psyk
![]() |
#17 |
Glad
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Forsettet mitt for 2020 var, om jeg ikke husker feil, ny jobb. Det er oppfylt. For 2021 skal jeg fortsette å samle på frisk luft og dagslys. Både ved å gå, jogge, sykle eller tvinge familien på tur i skogen.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Bruke mindre tid på mobilen/nett. Gi litt mer f i jobben og antatte krav derfra. Ta bedre vare på helsa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Bruke mindre tid på mobil (ikke ha den liggende ved meg når jeg sitter og ser TV) samt at jeg (som alltid) må ned i vekt. Jeg startet veldig bra i år, men covid hjalp ikke helt på saken.
![]() |
#20 |
Klar
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Jeg tror det riktige for meg for 2021 må være at jeg ikke skal måtte så mye. Verken må, bør eller skal. Men Sist redigert av Timar : 27-12-20 kl 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|