|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Det er en god stund til, men greit å få booket lokale til festen og kirka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Ikke kjent i Trondheim om sånne steder, vil bare inn og gratulere.
![]() |
#3 |
X First Lady
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)
Takk🥰 De har vært sammen i mange år, og fikk nettopp en liten gutt så vi synes at det er hyggelig at de vil gifte seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Kvilhaugen? De har ulike størrelser på rom. Vi hadde siste konfirmasjon der.
![]() |
#6 |
X First Lady
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Takk for tips. Er koselig på Reppe ja. Kjenner til stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Clarion på Brattøra er jo også et fint sted og de fleste hotellene har jo egne chambre separé. Samtlige sikkert billigere enn Britannia.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Om dere skulle ha arrangert selv, skulle jeg tipse om rotvoll park. Der ser det flott ut. Er det sommerbryllup, har jeg hatt kvilhaugen eller ringve. Sistnevnte har byttet matleverandør, og personlig likte jeg de forrige bedre - men jeg spiste der midt i oppstartsperioden.
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Sjekk også lokalene til Sverresborg Trøndelag folkemuseum. De har hyggelige lokaler i ulike størrelser, idylliske omgivelser, de tilbyr også både mat og pynting, og kan attpåtil slenge en kirke eller to på toppen.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 12-06-23 kl 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Låven på Lerflaten gård. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)I fjor var jeg i bryllup i et selskapslokale innover mot Klæbu et sted ... fint sted, men øde.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Flotten ligger på Tiller - så ikke akkurat Klæbu - men veldig langt unna alt ja. - vet det er en populær plass å ha selskap da.
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Følte jeg kjørte halvveis til Klæbu innover der.
![]() |
#15 |
X First Lady
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Tusen takk for gode innspill😊 Ser ut til at vi heller mot kvilhaugen og hovedhuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bryllup. Sted som anbefales? (Trondheim)Vi var i fjøset/båsen/grisehuset eller noe lignende, i hovedhuset og der er det toalett nede, ved siden av. Jeg var oppe på hemsen og kikket da vi var der, veldig fint. Aner ikke om det er er egne do oppe også.
![]() |
#17 |
Leser
|
Urban Karamell!
Tror Kvilhaugen er et glitrende valg. Det er så fint ute der!
![]() |
#19 |
Leser
|
Jeg har jo klart å gå meg vill i Bymarka, så jeg bør være forsiktig med å trekke dette lengre ut
![]() |
#20 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Var oppe på hemsen på fredag (fagdag) og det var et do der, men flere nede. Var rundt 70 stk og det var nok i meste laget.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|