|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Ikke vasket rundt ved overtakelseUtleieleilighet jeg overtok lørdag er ikke ordentlig vasket ned. Stort sett bra rengjort, men bak dusjkabinettet, i ytterkantene på skapdørene på badet og over varmtvannstank er det belegg. Det er heller ikke ordentlig rengjort rundt dørhåndtak og veggkarmer noen steder. Bak dusjkabinettet er det trepanel, og når jeg tørker der jeg kommer til blir det et belegg på tørkepapiret. Jeg har nettopp flyttet fra et mugghelvete av en utleieleilighet og kjenner at jeg kjenner liknende lukt på badet her. Ble ikke oppmerksom på det før jeg flyttet inn. Det er avtrekksvifte på badet. Det er to kjellervinduer og, men de når jeg ikke tak i uten å stå på stol, og det klarer jeg ikke pga ryggproblemer. Er ventiler over de to små vinduene, den ene er åpen.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 11-11-24 kl 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke vasket rundt ved overtakelse.Angående utvask, så må du gi beskjed til utleier så raskt som mulig, og senest innen 14 dager fra du overtatt leiligheten:
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke vasket rundt ved overtakelse.Jeg skulle svare det Lille_meg skriver, men vil samtidig føye til at jeg er glad for å høre at du har fått et nytt sted å bo.
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Ikke vasket rundt ved overtakelse.
Tusen takk! Litt stressende og ny situasjon, men prøver å holde meg i toleransevinduet!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|