|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor lang tid tar det fra det at du står opp til du er på jobb/skole? | |||
Leverer i barnehage/skole og det tar mindre enn 1,5 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 19,30% |
Leverer i barnehage/skole og det tar 1,5-2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole |
18 | 31,58% |
Leverer i barnehage/skole og det tar 2-2,5 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole |
9 | 15,79% |
Leverer i barnehage/skole og det tar mer enn 2,5 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole |
3 | 5,26% |
Leverer IKKE i bhg/skole og det tar mindre enn 1 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole |
11 | 19,30% |
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar 1-1,5 time fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole |
8 | 14,04% |
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar 1,5-2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole |
4 | 7,02% |
Leverer IKKE i barnehage/skole og det tar mer enn 2 timer fra jeg står opp til jeg er på jobb/skole |
0 | 0% |
Jobber eller går ikke på skole for tiden/permisjon |
2 | 3,51% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|