Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snart 7 åring fikk kjøpe røyk.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 13:13   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Snart 7 åring fikk kjøpe røyk.

Gutten min på snart 7 år gikk på butikken for meg i sted, han skulle kjøpe tab x-tra og en lion til meg, og så ville ungene ha en stor stratos på deling. han fikk med 100 kroner, da han kom hjem hadde han dette i posen, og i tilegg lå det en 20 pakkning med prince menthol i posen, Jeg spurte om han hadde fått kjøpt den, ja sa han. og han trodde jeg hadde sakt at jeg skulle ha det, men jeg ville aldri sendt ungene for å kjøpe røyk, vet jo at de normalt sett ikke skal få kjøpt det. Han hadde ikke hatt nok penger eller sa han. men en gammel dame som han ikke kjente hadde betalt det han manglet.

Er ganske sjokkert over at han fikk kjøpe røyk, trodde de var veldig strenge på sånt i dag, (og ikke sånn som da jeg var ung og kjøpte røyk)

Sist redigert av Mor til 4 : 14-10-06 kl 13:31.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.