Ubudne gjester ...
... det får jeg idag.
For (sikkert) tiende gang skal huseier (et bolighai-firma) forsøke å selge leiligheten vår (med oss inni). Og da må man jo ha visning, må vite! Selv om ingen gidder å kjøpe denne leiligheten - etter over ett år på markedet så går det jo an å ta et hint eller sette ned prisen eller noe. Men neida, vi sender heller busslaster med irriterende mennesker som kan invadere Kifs Verden. Og vi tar ikke en sånn 5 min. snarvistitt bare for å se utsikt og planløsning, neida, vi diskuterer gjerne i detalj, både interiørdetaljer, og hvorfor ikke vise de flotte kjøkkenskuffene, der Kif har brukt minimalt med tid på å lage system men heller bruker den omdiskuterte "hultert-i-bultert" metoden (Det skal liksom være hemmelig! )
Jeg er selvsagt mest sint på meg selv fordi jeg ikke klarer å sette foten ned og si "NEI! NOK ER NOK! Lag en 3D 360graders visning på internett, for h****!!!!!" (på fransk)
Gode tips til sabotasje mottas: På listen har jeg foreløpig: Skit, møkk, rot, "De syv dødssyndene" med Kristoffer Schau på TV i bakgrunnen, får-i-kål-koking , romantisk middag for 2 med stearinglys under visningen ...