|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser? | |||
Ja, ofte |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 16,31% |
Ja, en gang iblant |
74 | 52,48% |
Ja, men sjelden |
30 | 21,28% |
Nei, aldri |
7 | 4,96% |
Vet ikke |
7 | 4,96% |
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Ja, hva tror du?
![]() |
#3 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisserJa, ofte.
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Det har jeg aldri tenkt på. Jeg føler at jeg er litt for ubesluttsom og at jeg stoler for lite på meg selv til å bli oppfattet slik. Jeg er litt sånn jeg-tror-kanskje-jeg-har-lest-at-dersom-man-kanskje ... -men-jeg-er-ikke-sikker-altså.
![]() |
#8 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Ja, en gang iblant, kan jeg nok det. Er irriterende sta på saker jeg har kunnskap om, og vet svaret på. Er jeg på usikker grunn, synser jeg bare og legger ikke skjul på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Ja. Har fått høre det endel ganger på nett.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Jeg krysset av på "Ja, en gang i blant", men så slo selvinnsikten til, og det skulle jo vært "Ja, ofte" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Jeg tror at det er sjelden jeg blir oppfattet som besserwisser, ikke fordi jeg er spesielt ydmyk men pga de menneskene jeg omgir meg med. De fleste av vennene mine har sine spesialområder og foreleser uhemmet og uten skam om det som de kan noe om.
![]() |
#13 |
Leser
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Ja, på enkelte områder. Jeg er ikke noen generell besserwisser, men på "mine" ting kan jeg nok være en smule belærende.
![]() |
#14 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Ja, en gang i blant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Come what may...
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Ja engang i blandt. Men ikke akurrat her inne tror jeg. Men RL blandt venner og kjente. Men så har jeg bare venner med sterke personlighet. Så vi er ganske like alle sammen!
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. eden ahbez, "Nature Boy" (1948). Sist redigert av Azi : 09-01-08 kl 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Jeg er helt sikker på at det aldri er noen som oppfatter meg som besserwisser.
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Det har sikkert hendt. Jeg er i hvert fall blitt beskyldt for å være det på NM.
![]() |
#18 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?
Enig. Det er kun de med dårlig selvtillitt som tror jeg er en besservisser, eller en bedreviter som det egentlig heter på norsk.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?Ikke så mye i RL tror jeg, men på forumer tror jeg nok jeg kan bli oppfattet som det innimellom. Spesielt når jeg diskuterer lavkarbo og ernæring generelt. Er blitt beskyldt for det mer enn en gang, men som regel da av hårsåre folk som jeg egentlig bare humrer litt av. Tror nok jeg som regel har en saklig og fin tone når jeg diskuterer (med noen få unntak).
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?
Det var omtrent det jeg hadde tenkt å svare, ja.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|