|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Kor skal du feriere i år? | |||
Sørlandet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 19,05% |
Østlandet |
20 | 19,05% |
Vestlandet |
16 | 15,24% |
Nord Norge |
14 | 13,33% |
Asia |
6 | 5,71% |
Amerika |
1 | 0,95% |
Afrika |
2 | 1,90% |
Europa |
61 | 58,10% |
Oseania |
0 | 0% |
Annet |
13 | 12,38% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Skal du på ferie i sommar?Kor skal du??? Poll kjem.. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal feriere på Vestlandet, hos foreldre,søsken og svigers. So ikkje så altfor spennande på ferie fronten i år. Helt greit sidan vi tok oss godt ut i fjor |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Annet dvs, vi har ikke bestemt helt enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal nok til Vesterålen, der vi har hus, og så håper jeg at ungene og jeg kan ta en tur til Oslo, kanskje med tog. De vil gjerne til Tusenfryd.
![]() |
#5 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??I sommer skal vi ha tre uker med campingvognen. Da blir det vel sikkert nord - Sverige, Lofoten eller Trøndelag. Vi var i sør - Sverige i fjor, så det blir ingen slik langtur i år.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal to uker til Kreta. Pappa betaler.
![]() |
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi snakker om å dra til Thailand, men har ikke bestilt noe enda. Sist redigert av løve70 : 03-01-08 kl 13:41. Årsak: La til mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Jeg er student, så de store krumspring blir det ikke, men har vurdert å ta ei uke i Hellas, eller et sted varm på høsten. Skulle egentlig avgårde med venninne i mai, men dette blir antakelig skrinlagt pga at hun har et samlivbrudd på trappene |
![]() |
![]() |
#11 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Tyrkia i 2 uker, også skal vi nok være en del hjemme på Østlandet siden vi må dele oss litt ang. ferie midt på sommeren, så håper jeg vi kan få oss en tur til Sverige på camping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Audacious
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??I år blir det Sørlandet og Østlandet på oss, var på "ordentlig" ferie i fjor og sparer til neste år.
![]() |
#14 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Mallorca i månedsskiftet juni/juli. Dessuten blir det nok en tur nordover også (Helgeland)
![]() |
#15 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Blir nok ganske sikkert en tur til Dyreparken i Kristiansand med guttene.
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal en uke til Danmark med noen venner. Også skal jeg og mannen noe alene hvis han ikke kjøper gitar da. Da skal jeg noe helt alene. :kjerring:
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Hvis ikke oppussing og konfirmasjonen til Eldstemann sluker hele budsjettet |
![]() |
![]() |
#18 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal sannsynligvis til Danmark med to 4-barns familier i to uker, også håper vi å få til en seilbåtferie til sørlandet.
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Tror ikke det blir noen ferie på oss i år heller, desverre. Mulig jeg klarer å ta meg en oslotur til høsten, men ikke før lillebror er stor nok til å klare seg uten mamma noen dager.
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi reiser til Mallorca i begynnelsen av juli. Før og etter skal vi feriere på mammas hytte ved Bergen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|