|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Disney-DVDKjøpte Rottatouille i går og skulle sette på den i dag. Etter å ha lidd meg gjennom reklame for Mulan XXIII, Askepott IV, Jungelboken VII, Peter Pan XV og Løvenes konge LXXIII, kommer jeg omsider til menyen. Da sier poden "Jeg vil ikke se på rotte. Jeg vil se Nemo". Etter 2 minutters mislykket overtaling, er det bare å bite i det sure eplet og sette på Nemo. |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Disney DVDJeg bannet på liknende vis og kom meg gjennom halve DN i går mens reklamene gikk før Ratatouille faktisk startet. En burde slippe reklame når en har betalt i dyre dommer for et produkt.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney DVDNettopp derfor trykker jeg alltid lynkjapt på Meny-knappen og hopper over alle reklamene.
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Disney DVD
Jepp, det gjøres her i huset også. Veldig befriende den der menyknappen, altså.
![]() |
#6 |
Passiv
|
Min DVD-spiller godtar dessverre ikke det. Jeg ser aldri på reklamen, men det er irriterende å trykke next på fjernkontrollen ca. 48 ganger før jeg kommer til menyen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Disney DVDJaja, har du ikke større problemer enn det ...
![]() |
#9 |
Passiv
|
Rottatouille står det på mitt cover. Jeg er i stand til å bruke norsk tittel når de får det. Jeg sier også konsekvent Biler - ikke Cars. |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Disney DVDDet er vel LITT større forskjell på Cars og Biler enn to ulike vokaler i Rattatouille.
![]() |
#12 |
-
Medlem siden: Oct 2006
Og interessant nok; de som ikke kjøper DVD eller Blu-Ray fra Disney i butikken, men i stedet laster ned en ulovlige kopi fra Internett får et vesentlig bedre produkt, helt fritt for reklame, trusler og hindringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Disney DVDFor å spore litt av, kan en Blu-Ray-spiller lese vanlige DVDer? |
![]() |
![]() |
#14 |
-
I praksis ja, men det er ikke påkrevd i Blu-Ray-spesifikasjonen. Og forresten; hvis lav oppstartstid er et krav, så skal man visst styre unna enkelte av de tidlige Blu-Ray-spillerne, siden enkelte av dem kan bruke over et minutt før de viser noe som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney DVDDet fine med dvd er at det går an å dropper reklamen og gå rett til filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Smugleser
|
A) tren tommelen
![]() |
#19 |
-
er sannsynligivs det eneste som hjelper generelt. Evt. kan man kopiere platene sine og ta med bare selve filmen, slik at den starter umiddelbart. Det kan jo være en fordel uansett å spille kopier hvis mindre barn (og en god del voksne jeg kjenner også forresten) skal ta i platene selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney DVDRattatouille = mat |
![]() |
![]() |
![]() |