Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sitter dere på dolokket?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 12:44   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sitter dere på dolokket?

Altså, ikke når dere skal gjøre "business" på do, men når lokket er nede, for å sitte.
Det har jeg gjort i alle år, for å ta på meg sokker, kle på unger, osv.....

Vel, i går da jeg satt der og smurte minsten og vrei meg litt for å sette noe fra meg så knakk rett og slett lokket. Og jeg er da ikke så tung... Kjøpte sete noen uker før jul da vi gjorde det badet ferdig, så det er IKKE gammelt heller.
Fant ikke kvittering, men reiste dit vi kjøpte det og forklarte det. Så sier hun at jeg har stått på det. Det har hverken jeg eller ungene gjort, (ikke så mye på grunn av setet, men siden klosetten er vegghengt så synes jeg det er litt skummelt (selv om den sikkert tåler mye))
Så når jeg sa jeg bare satt på den så mente hun at det skulle man ikke gjøre. Det har aldri jeg hørt, men hun sa de ikke tålte det. (den gamle dama har sagt mye rart før når vi har vært der, men dette var det snåleste....)
Jeg fikk nytt sete likevel uten å måtte betale altså, men jeg trodde alle doseter tålte at "normale" folk satt seg på de....

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.