|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Gardiner til kjellerstueJeg trenger tips og råd. I kjellerstua vår, har vi tre sånne smale vinduer høyt oppe på veggen. I tillegg er det lav takhøyde (205cm). Veggene er hvite, gulvet har brunaktige fliser. Jeg syns rommet blir så nakent uten tekstiler, og i tillegg syns jeg de få overnattingsgjestene vi har, bør kunne ha det helt mørkt. Men, jeg blir ikke klok på hva slags gardinopplegg vi bør ha, siden vinuene er så små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner til kjellerstuePersienner? Liftgardiner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner til kjellerstueJa, det kan gå an, men det må i så fall spesialtilpasses. Tror liftgardner kan bli fint. Vanskelig å sy selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner til kjellerstue
Persienner er jo ingen sak. Ikea sine (og sikkert de fleste andre også) kan du jo kappe i endene for å gjøre den smalere, og ta av i lengden for å gjøre den kortere |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner til kjellerstueLiftgardiner er veldig fint, men du bør være obs på at de tar en del av lysåpningen i vinduene også når de er heist helt opp. Det kan hende at du bør velge vanlig gardinoppheng i stedet siden takhøyden er lav og vinduene er smale - det vil jo slippe inn mer lys.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Gardiner til kjellerstueHei, måtte registrere meg på forumet for å spørre: hva ble det til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner til kjellerstueHva ble det til?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|