|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Jeg har vært så snill å vaske mannens treningstøy i dag, som jeg hentet på jobben hans og tok med hjem i våt og svett tilstand. Jeg vet jo at han trener med musikk, men å tenke på å sjekke lommer før jeg setter på maskinen var visst vanskelig.
![]() |
#3 |
Unik
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Men en Nano da? En nano?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Den har nok avgått med døden, tenker han lærer å ta ut Ipoden av treningstøyet sitt fra nå av
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?
En nano har ikke touchscreen da. Det kan gjøre den mer robust kanskje? Hos oss levde nemlig innmaten, men touchfunksjonen daua.
![]() |
#6 |
Unik
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Lat som om du ikke har sett treningstøyet hans. Jaffal ikke vasket det.
![]() |
#9 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Du kan håpe på mirakler, noen ganger virker ting etter noen dagers tørk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?La den ligge aldeles avskrudd i en uke. Og da mener jeg uten å bare-skru-den-på-litt-for-å-se. Deretter prøver du å skru den på, eventuelt å lade den skikkelig, resette den og sku den på. Hvis den fortsatt er død, kan du bruke den som bokmerke eller resirkulere den som skrap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Unik
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Hehe, mye bra forslag her. Han bruker den mange gange ri uken, så det ville raskt blitt oppdaget. Han er på julebord, så jeg vurderte å ikke si det i kveld for å ikke ødelegge evt humør. Så kom ejg på at sjansen for enda verre humør definitivt var til stede hvis han fikk vite det i morgen - med vondt i hodet.
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Men det ble ren, da. Ble den ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Unik
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Ja, veldig ren og pen ble den. Heller ren og pen enn lyd...?
![]() |
#18 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Men har du prøvd å få den i gang igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Unik
![]() Sv: Fortell meg at det går fint å vaske mannens Ipod Nano?Ja, uten hell. Nå er den far far away.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|