Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor er hjulboltene? Noen lett klarsynte her?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 10:20   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Hvor er hjulboltene? Noen lett klarsynte her?

Mannen min har ryddet i bilen, og når han rydder er det ikke på normalt vis, ved å legge ting på plass. Neida, da er det putt og stapp og dytt og så aner han egentlig ikke hvor noen ting er etterpå. Nå skal han legge om til vinterhjul, men hjulboltene "ryddet" han bort sist vi skulle ha bilen på verksted. I hele går sto han inne i kjellerboden og bannet over at ingen ting klarte å ligge på plass. Men han forsto ikke at skal det ligge på plass må det først legges på plass. Ikke hjelper det med syrlig og spydig kone med "hva var det jeg sa-mine" heller. Nå tar jeg gladelig imot gode ideer til gemmesteder for hjulboltene, siden jeg heller vil at mannen skal bruke tid på å gjøre i stand soverom for oss og babyen, enn at han skal stå på hodet i boden ennå et par dager. Her er det fritt fram for synske, klarttenkende og andre som kan forstå seg på hvordan enkelte menn "rydder".

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 10:20   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er hjulboltene? Noen lett klarsynte her?

Jeg har de her!!!

Gammel 02-11-06, 10:51   #3
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Han la de helt sikkert i verktøykassen sin; for da ville det bli så lett å finne de frem til han skulle skifte igjen.

Katrin er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 11:16   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du gift med min mann?

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 12:44   #5
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har de her!!!

Du kunne ikke ha tatt med deg litt annet av rasket vårt når du først romsterte rundt i rotet her? Kom hit med boltene mine, hører du!

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Er du gift med min mann?

Kanskje det, for det finnes vel ikke flere av denne typen?

Har forøvrig lett gjennom verktøykassa hans nå, men ingenting der. Jeg så fire andre kasser i boden som kunne være aktuelle, men magen var i veien, så jeg fikk ikke bøyd meg langt nok ned for å leite. Kanskje jeg får satt i gang fødselen med litt omkalfatring i boden (uålmodig nå). Som regel finner jeg det han leiter etter på de stedene der han har leita SÅ godt. Han håper nok at jeg skal trylle frem hjulboltene mens han er på jobb.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 12:58   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine sitter i hjulene. Er det jeg som er rar når jeg bruker de samme boltene både på sommer- og vinterdekk?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 13:31   #7
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Mine sitter i hjulene. Er det jeg som er rar når jeg bruker de samme boltene både på sommer- og vinterdekk?

Mannen kjøpte nye dekk i sommer, med andre typer bolter.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 02-11-06, 13:34   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Hva med der reservehjulet ligger i bilen? Jeg har jekk, sånn sveiv og skrutrekker liggende der.

Gammel 02-11-06, 13:47   #9
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Hva med der reservehjulet ligger i bilen? Jeg har jekk, sånn sveiv og skrutrekker liggende der.

Jeg har foreslått det, men mannen sier i hvert fall de ikke er der.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 08:57   #10
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Du kunne ikke ha tatt med deg litt annet av rasket vårt når du først romsterte rundt i rotet her? Kom hit med boltene mine, hører du!

Æddabædda!

Gammel 09-11-06, 09:17   #11
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror de er i den lille kassa på toppen av hylla,
bak alt annet fjas. Det er der min mann putter alt han ikke finner

Gammel 09-11-06, 11:41   #12
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Mannen romsterte rundt i hele huset og klarte like vel ikke å finne dem. Tenker han har klart å kaste dem sammen med alt byggeskrotet. Til slutt måtte han i hvert fall kjøpe nye.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 11:46   #13
Bompeberta
Passiv

Standard

Pyntehjulkapslene på hylla

Gammel 09-11-06, 12:55   #14
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bompeberta, her.

DET har vi ikke!!!

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 13:14   #15
Bompeberta
Passiv

Standard

He he....... Var bare et forsøk

Gammel 09-11-06, 13:18   #16
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Er det noe galt med det også nå da?

Gammel 09-11-06, 13:25   #17
Bompeberta
Passiv

Standard

Er det noe galt med det også nå da?

Hææ....???

Gammel 09-11-06, 13:26   #18
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nå som han har kjøpt nye, vil sikkert de gamle dukke opp igjen.
Kanskje når sommerdekkene skal på.

Gammel 09-11-06, 13:28   #19
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

DET har vi ikke!!!

Ja, det hørtes ut som det var så grusomt med pyntehjulkapsler.

Gammel 09-11-06, 18:14   #20
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Ja, det hørtes ut som det var så grusomt med pyntehjulkapsler.

Det spørs hvilken hylle de står på. Så for meg en skikkelig rånehylle med hjulkapslene midt i stua. Sånn er det når man har bodd på bøgda det meste av sin tid.

Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.