Trenger kjoletips
Skal i et bryllup jeg egentlig ikke vil gå i neste helg, min mann og jeg kjenner brudgommen veldig perifert, ellers kjenner vi også hans mor, far og søster sånn litt (de er i min manns familie). Ellers er det ca 100 gjester vi ikke kjenner, og vi hører dårlig begge to og liker dårlig å gå rundt å mingle og liksom skulle bli kjent med folk sånn for en kveld. Vi er bare bedt på kaffe, den begynner kl 20. Vi har fått barnevakt til våre to veldig små og regner bare med å omtrent stikke hodet inn, si gratulerer med dagen, ta en kake, og snike oss ut igjen.
Men uansett må jeg jo ha noe å ha på meg. Jeg aner ikke noe om dresskode, det stod det ikke noe om i invitasjonen. Jeg bærer preg av å ha født for ca 4 mnd siden, og har ammepupper og det hele, og har ikke noe voldsomt kjolebudsjett for denne kanskje timeslange gjesteopptredenen i et bryllup... Hvor kan jeg finne kjoler som er anvendelige også senere? For tida er det litt slitsomt for meg å gå å prøve i butikk (må stort sett ha med meg babyen), så jeg tar gjerne i mot tips fra nettbutikker.
Bruker 42/44 C/D-pupper, har babyflesk på magen og er generelt bleik over det hele. Kler div grønn, lilla, svart og noe rødt, men tar i mot alle slags forslag med stor takk!
Sist redigert av Wix : 07-08-08 kl 22:49.
|