Vi fant sønnens stjelte sykkel..
I går på trening, stod vår sønns stjelte sykkel på utsiden av hallen. Han ble overraska og veldig glad over å se den, og vi tok den med inn, og sa ifra til betjeningen der, om noen spurte etter den, så kunne de snakke med mannen min.. ( han er leder i klubben). Den var ikke låst, så da vi reiste tok vi den med oss. Nede ved bilen kom en av foreldrene og skulle hente gutten sin. " Hadde du ikke sykkelen din med?" spurte hun, og da vi spurte om det var denne sykkelen, sa hun til sønnen min; " Ja nå var du jaggu freidig!!" der han stod med sykkelen sin. Vi sa til henne at hans ble stjelt for et par uker siden, og at vi "trodde" det var den.. Hadde hun protestert hadde hun bare fått tatt den med da.. selv om sønnen min var 100% sikker på at det var hans, vi og.. Da unnskylte hun seg, og sa de hadde så mange barn att det var vannskelig å følge med.. Det har jo igrunn vi å, 5stk, men jeg tror at jeg har litt oversikt ihvertfall over hva vi har i bakgården hjemme... Alt løste seg jo selvfølgelig og jeg var da med på den fleipete tonen hun fortsatte med, MEN den lille komentaren til sønnen min, kunne hun spart seg for syntes jeg..
|