|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skal til Londonpå kjærestetur. Altså ikke en reinspikka shoppetur for da er hele poenget å reise som kjærester borte. Søndag til torsdag skal vi være der, og det jeg egentlig lurer på er |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal til LondonJeg har alltid med meg kort og tar ut penger eller bruker kort ved behov når jeg er på tur. :enkel:
![]() |
#3 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Skal til LondonHun mente kanskje heller hvor mye penger hun skal beregne? Det er jo umulig å vite hvor mye du vil shoppe, og til hvilke priser. Det er omtrent norske priser på klær, og noe billigere mat og alkohol. Liker du å shoppe bør du spare det du kan. Bruker lett 20000 på en dag jeg altså, og da handler jeg på typiske kjedebutikker, men ikke de aller billigste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal til LondonÅh, det hørtes deilig ut, MiaPia. Har ingen aning om hvor mye penger du bør ha - jeg hadde tatt med det jeg hadde råd til å unnvære siden det frister å bruke mye penger på en sånn tur.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|