|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Endre navn på flybilletter?Siden datteren min ikke skal være med til USA allikevel, og vi mest trolig ikke får igjen pengene på forsikringen, så vurderer jeg å ta med den ene søsteren min istedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Endre navn på flybilletter?Hvis det ikke er lavprisbilletter, bør du sjekke om det er mulig å kansellere. Vi hadde billetter til USA med KLM for noen år siden, som vi ikke fikk benyttet på grunn av sykdom, og da viste det seg at de kunne kanselleres inntil en uke før avgang. (Det var økonomiklasse og ikke businessklasse.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sperret
![]() Sv: Endre navn på flybilletter?
Det vil da i prinsippet si at søsteren min kan overta billettene? Det er under 14 dager til vi drar, så jeg håper bare at vi rekker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Endre navn på flybilletter?Det står helt sikkert noe om det på KLM sine nettsider under vilkår e.l.
![]() |
#6 |
Sperret
![]() Sv: Endre navn på flybilletter?
Ja, det står at man må kontakte reiseselskapet som booket billettene, men det gikk konkurs i forrige uke, så da aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|