Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-08, 19:11   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger hjelp med tapetvalg, kjøkken

Bakgrunnsinfo:
Vi skal flytte inn i et rekkehus med nytt kjøkken. Jeg begynner med å vise frem noen av de mest fremtredende elementene, sånn for å si noe om stilen. Det er et ganske kjedelig kjøkken, hvit Ikea-innredning.

Gulvene er lys parkett, helt nytt. I vårt nåværende hus har vi hatt blomstrete tapet, og jeg har elsket det. Selv etter tre år er jeg ikke lei. Jeg har lagt ved bilde, sånn for å illustrere typen.

Lampen på kjøkkenet er en rimelig traust LeKlint-sak:

Det er åpen løsning mellom kjøkken og stue, men man ser ikke inn på kjøkkenet fra stuen. (Det er en trapp i veien.) Stuen blir malt i lys antikk (altså nesten hvit), og vi har en hvit skinnsofa i stuen. I tillegg blir denne lampen sånn halvveis seende fra kjøkkenet, selv om den egentlig henger i stuen:

Mine forslag:
Jeg synes det virker litt trasig å kun ha lysmalte vegger på kjøkkenet, så jeg prøver å finne på noe gøyere. Hva synes folket om denne, foreksempel?

Too much? Eller gjentar jeg meg selv bare da, sett i lys av hvilken tapet jeg hadde sist gang? Bør jeg satse på å kun male? Eller velge noe traustere, som dette:

Andre gode forslag?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC01035.jpg (178,4 KB, 54 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.